Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste skomerke for friluftsliv og jakt.


UlvenKolbein

Hvem synes du, generelt sett, leverer best fjell- og jaktstøvler på markedet?  

45 stemmer

  1. 1. Hvem synes du, generelt sett, leverer best fjell- og jaktstøvler på markedet?

    • Meindl
      2
    • Salomon
      0
    • Scarpa
      5
    • Crispi
      8
    • Garmont
      2
    • Lundehaugs
      8
    • Viking
      5
    • Alfa
      11
    • La Sportiva
      5


Anbefalte innlegg

Annonse

Hei.

Noen spesiell grunn til at Varg (f.eks. Rastegaisa & Isogaisa) ikke er med på listen?

Har ved flere ukesturer valgt Isogaisa'ne mine fremfor div. Garmont- og Scarpastøvler jeg har.

Varg lager eminente støvler i både lærkvalitet, plassering av de få sømmene som er, slitestyrke (i likhet med flere andre produsenter), men det viktigste kriteriet er dog at de passer mine føtter perfekt.

Et annet aspekt er at jeg har støvler fra flere av produsentene som står på listen, men jeg velger ulikt etter sesong og terreng jeg skal ut i.

Liker ikke muligheten i å kun måtte velge én modell/produsent på listen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Noen spesiell grunn til at Varg (f.eks. Rastegaisa & Isogaisa) ikke er med på listen?

Har ved flere ukesturer valgt Isogaisa'ne mine fremfor div. Garmont- og Scarpastøvler jeg har.

Varg lager eminente støvler i både lærkvalitet, plassering av de få sømmene som er, slitestyrke (i likhet med flere andre produsenter), men det viktigste kriteriet er dog at de passer mine føtter perfekt.

Et annet aspekt er at jeg har støvler fra flere av produsentene som står på listen, men jeg velger ulikt etter sesong og terreng jeg skal ut i.

Liker ikke muligheten i å kun måtte velge én modell/produsent på listen din :D

Varg er sikkert bra greier, men jeg har ærlig talt ikke hørt om det :wink: så derfor hadde jeg det naturligvis ikke med i avstemningen. Hehe.

Selv om du har flere fjellsko for forskjellig bruk, kunne du jo hatt en favoritt. Og det er ikke mulig å la dere stemme flere ganger, baklageligvis. Men helt klar; jeg forstår problemstillingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hvor er Jörnkängen blitt av i lista? Sammen med Varg? Hadde vært spesielt intressant om Jörnkängan var med i lista, siden merket er såpass lite, men de gangene det blir omtalt er det sjelden med negativt fortegn. (Men hadde ikke klart å lage ei så lang liste selv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo gjerne stemme på Lundhags, Asolo og La Sportiva ... stort sett de jeg liker noe for fjell, noe for lengre trekk og noe for rangling

Men min fav er Asolo så Lundhags og tilslutt La Sportiva, sko som passer mine føtter, mine turer til ulike årstider. Variasjon er viktig

på skomessig / turmessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.