Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp meg!


larka

Anbefalte innlegg

Gjennom et langt friluftsliv har jeg hatt gleden av å bli kjent med ulike avkroker av vårt langstrakte land. Jeg bruker mesteparten av fritida mi til å vandre i fjell og skog, sommer som vinter. Og ikke faen om jeg har blitt lei ennå, sjøl om jeg nærmer meg de seksti. Siden været har vært pyton på mine trakter de siste ukene, har det ikke vært særlig fristende å foreta de helt store utflukter. Desto mer tid har det blitt til å drømme seg bort til kommende sommers fjelleventyr. Men hvor skal jeg legge turen? Kan noen her på forumet gi meg noen tips om turer eller områder som de mener kan være verdt et nærmere bekjentskap? Jeg liker å vandre på måfå, ta bilder, fyre bål og telte, kaste litt med slukstanga og bare nyte naturen. Trenger hverken rekordfisker eller høye topper. Men en bonus kan det jo være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min egen del sysler jeg med tanker om å gå Jotunheimstien neste sommer. Tenker å starte fra trappa hjemme og avslutte hos slektninger i nord-dalen.

Stuttreist turisme er jo inn nå og egentlig ganske praktisk.

Vanskelig å engasjere flere i familien til en slik tur, må vel tusle avgårde alene om det blir aktuelt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig har jeg vandret mye i idre i sverige, trives veldig godt der, pleier å avslutte ferien der med noen dager opphold i rettvik, på en camping hytte eller et vandrehjem

darlana er et veldig fint sted, trives veldig godt der, med og uten telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.