Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskestang hovedsakelig til ferskvannsørret


Shun

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shun skrev:

Takk for tilbakemeldinger! :-)

Jeg har aldri sett motsetningen mellom hode og hender, og elsker å sette meg inn i nye kunnskapsområder.Sånn som jeg gjør med ferskvannsfiske nå. Jeg liker å planlegge, og trenger å planlegge innkjøp fremover.

Jeg er i markedet for min første fiskestang - altså én fiskestang. Da vil jeg gjerne ha noe som ikke er noe ræl. Det er unødvendig bortkastede penger med saker som går i stykker, eller som ikke fungerer tilfredsstillende.

Jeg liker at nerdene kommer med råd og anbefalinger, men gjør selvfølgelig egne vurderinger av nytte/kost og prioriteringer, og begynner med fiske i 2018 fordi fiskekortene fra OFA nå gjelder per kalenderår. Da kan jeg gjøre andre ting jeg også har lyst til frem til årsskiftet.

Likte setningen "...aldri sett motsetningen mellom hode og hender..." Prøve litt, finne en bok på biblioteket, prøve det en leser i boka, se en youtube video, prøve litt mer. En testet og velfungerende metode for alle som liker å lære nye ting :)

Lykke til med å få første steikfisk i panna med egen stang, uansett hva du ender opp med. Og kommer du ut sammen med noen som kan vise deg å kaste effektivt nå i september er ørreten bitevillig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.