Anbefalte innlegg

Takk for en flott turrapport. Morsomt å lese om turer som jeg selv sannsynligvis aldri vil få prøve meg på. 

Den liningen av klær - er det for lettere å se hva du skal ha på deg, eller er det også for å pakke etter ett gitt system?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt at du likte den!

For å få ein viss oversikt over kva eg skulle ha med av klede syns eg det var greit å line dei opp så eg ser kva eg har. Då eg først hadde lina kleda så fint, så pakka eg dei like greit systematisk i sekken etter kva eg trengte først og sist. Dette gjer eg som regel ikkje til vanleg, men det var veldig deilig å sleppe å vrenge sekken på fjellet i kuling for å finne vindvottane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Helt enig med Skjult lenke - logg inn for å se den! Morro og lese om turer av de litt mer ekstreme artene. Ser jo ut som en helt konge tur uten de store nedturene, pun intendent :)
Forestiller meg at det er mange x faktorer når man bruker såpass mye penger og tid, har jo hørt om andre som ikke engang får gjort en skikkelig klatring engang grunnet sykdom eller andre uforutsette hendelser 8)

Endret av Tor-Erik-L-77

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den Ja det er veldig mykje som ligg utanfor kontroll på ein sånn tur, spesielt når eg berre sette av eit døgn for toppstøtet. Eg kunne heilt klart kjenne på den menneskelege faktoren som følger med eit sånt toppforsøk. Risikoviljen går nesten automatisk opp, og det er litt skremmande. Av den grunn var eg veldig glad for å ha med ein guide, og eg nevnte òg for guiden at hans viktigaste jobb trass alt var å få meg trygt ned frå fjellet, ikkje opp.

Eg prøvde så godt eg kunne i forvegen å innstille meg på at dette skulle vere eit forsøk på å nå toppen, men jammen blir ein bra gira når ein er der. Eg hadde nok blitt ganske skuffa om vi måtte ha snudd. Eg tør nesten ikkje å tenkje på kva som foregår oppe i hovuda på folk på veg mot Mount Everest. Der er jo investeringa i tid og pengar enorm, samstundes som risikoen er stor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flott rapport. Jebel Toubkal er vel din forrige høyderekord, tenker jeg. Jeg sikler også på Chimborazo, men tenker at det blir når mørten kommer og tar oss her i Norge.  Muligens litt mer vrient med værforhold da enn om sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.8.2017 den 11.54, snilen skrev:

Takk for flott rapport. Jebel Toubkal er vel din forrige høyderekord, tenker jeg. Jeg sikler også på Chimborazo, men tenker at det blir når mørten kommer og tar oss her i Norge.  Muligens litt mer vrient med værforhold da enn om sommeren.

Jebel Toubkal er korrekt! Etter det eg har skjønt er forholda vel så bra i november - januar. Mindre vind, men litt meir fare for nedbør. Så mulig at det trengs litt fleire værdagar. Det kan vere at eg hugsar feil, så ta ei klype salt med dette svaret 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Curling-generasjonen
      Hei!
      Eg tenkjer meg til Ecuador i starten av Juli i 3 veker. I løpet av turen tenkte eg å prøve meg på ein 5000-meterstopp eller to.
      Planen er å ta det roleg i Quito (2800moh) nokre dagar, deretter bli med på noko organisert downhillsyklingsopplegg nokre dagar før eg prøver meg opp i høgda.
      Er det nokon her med erfaring frå toppar på 5000+ i området som har ein topp å anbefale, og evt. kor flink eg bør vere på akklimatisering?
      Det er fleire operatørar som køyrer på med 2-dagarsturar frå Quito og opp på 5000 moh (Skjult lenke - logg inn for å se den).
      Etter det eg har lest, syns eg dette virkar som oppskrifta på høgdesjuke, eller vil nokre dagar på 2800 med turar opp mot 4000moh på dagtid vere nok til å kunne gå for ein topp på over 5000 moh?
      Totalt tenkjer eg å ikkje bruke meir enn om lag 10 dagar av turen på å gå i fjellet, frå dagen eg landar i Quito. 

Bør eg prøve å finne eit område på 3500moh for overnatting dei siste nettene før turen (finst dette?), eller vil det funke med å ha budd på knapt 3000moh i ei veke før toppstøtet?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive