Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten tankevekker...


justanothernut

Anbefalte innlegg

Annonse

Vi er vel litt utstyrsfanatikere de fleste av oss :o .

Men jeg må nå si at jeg har mye mer glede av turen når jeg har riktig bekledning og skotøy!

Får ikke helt den samme opplevelsen hvis man går på tur i høyfjellet med gummistøvler og dongeribukse :evil: .

Men alt med måte selvsagt, og jeg er nok ikke den av oss som har minst turklær/utstyr :evil: .

Men siden jeg bor på fjellet så bruker jeg jo klærne veldig ofte og er da også veldig bevist på hva jeg trenger.

Men det koster å være aktiv, og holde garderoben oppgradert selv om man ikke kjøper alt :? !

Selv så går jeg mye i fjellet, jakter, fisker, trener på ski og sykkel, da er det klart at det går litt penger til utsty.

Som man føler at an trenger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra perspektiv å bringe inn. Ellers er det vel lurt å tenke kvalitet når ein kjøper nytt. Då får ein gjerne utstyr som varer lengre, og det er vel meir miljøvennligt i lengden. Nokre leverandørar tenker vel meir på miljø og klima i samband med produksjonen enn andre også. Det er fortsatt mulig å reparere utstyr. I byen vår er vi så heldige å ha ein skomakar , og både ryggsekk og fjellsko har fått forlenga levetid ved hans hjelp.

Kollektiv transport til fjellheimen er slett ikkje godt nok utbygd, i allefall her i Rogaland.

Har sjølv gjort ein del forsøk på å bruke sykkel som framkomstmiddel til startpunkt for fottur. Det kan absolutt gi ein ekstra dimensjon til turen, men krever jo at ein har god tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.