DenGladeVandrer Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Er i en uheldig situasjon, og må begrense turgåing, men kan jo ikke begrense det å være utendørs. Er så helddig å bo rett ved skogen, så kan da få "villmarksfølelsen" med å gå under 1 km. Da er planen/ønsket, at jeg kan ta med meg en stol, bok, primus, og få noen fine timer ute i "bakgården". Tenket også at stol på sikt kan erstattet hengekøye for dagsturer med fokus på slækking. Fjellsport har jo et stort utvalg, i praksis bare Helinox. Mye ulike vurderinger, både der og på utendlandseke sider. Er jo mange fagfolk her også, som kanskje har noen tips. Hva størrsle angår, (rygghøyde etc), er jeg en "liten spjæling" på 1,73. Budsjett er jo i utgangspunktet "uendelig", men greit og ikke ta helt av, så tenker å holde meg under 2000.
+Gabs88 Skrevet 5 timer siden Pålogget Skrevet 5 timer siden Det er vel stort sett Helinox og Helinox-kloner. Jeg har 3 stk Helinox selv og er veldig fornøyd med det. Savannah Chair er den mest komfortable, jeg er litt høyere enn deg så er jo ikke sikkert du trenger tilsvarende men den er veldig god. Om planen er å sitte en stund og lese så er det denne jeg vil anbefale. Ellers har du Sunset Chair/Chair One High back osv. Beach chair blir litt lav men funker veldig godt på bløtt underlag.
Etsvends Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har Helinox ground chair. Den er veldig lett og liten, men ikke den jeg ville ha valgt korte turer med fokus på komfort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå