Gå til innhold
  • Bli medlem

Strava Heat Map, fantastisk kart som viser hvor folk går, og eventuelt ikke går.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

image.thumb.png.907fa103cf095643c6de0021c9b7585e.png

https://www.strava.com/maps/global-heatmap

Denne ble anbefalt av noen andre her på Fjellforum for noen dager siden i en annen tråd, syntes den fortjente sin egen. De lyse stripene og områdene viser hvor folk har gått, mens de områdene uten striper viser hvor det er lite trafikk. 

Jeg må jo si at dette var veldig spennende, både med tanke på å finne ut hvilke turer og ruter som er mest populære, men også med tanke på å finne steder få andre går. 

Og det bekrefter jo mange av mine erfaringer om hvor få folk som går i enkelte områder kontra andre. Samtidig som det har avslørt enkelte svært populære turer i mitt lokalområde som jeg ikke visste om. 

Det har også avslørt enkelte områder hvor jeg lenge har lurt på om det går an å gå i det hele tatt, hvor ingen stier normalt er oppmerket, men hvor man plutselig kan se hvor andre har gått. :) Men når jeg ser at turen går over vannet må jeg jo lure på om det kanskje er snakk om en populær skitur og ikke en gåtur. 

image.thumb.png.8a4f6de1984a086b37036fbaaad33280.png

Endret av Gabs88
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.