Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til systue som er gode til å reparere dunjakke .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg har en relativt ny dunjakke hvor en søm har gått opp. Siden dette er en relativt dyr jakke har jeg lyst til å sende den til noen som kan «dunjakker». Er det noen her som har noen tips ? Det er snakk om en RAB dunjakke. 

Annonse
Skrevet

Kan være verdt å nevne hvilken del av landet det er snakk om, er vel kanskje ikke alle systuer som tar sendinger :) Og om jakken er relativt ny, så er det vel muligens reklamasjonssak?

Eventuelt kan det være verdt å ta en sjekk med Barents Outdoor på Melhus, de tar vel reparasjoner på «alt» av turutstyr, og tar imot sendinger.

Skrevet
8 hours ago, Tessatroll said:

Har fått reparert jakker både hjå Barents og sømhuset. 

Hvordan er prisene på slike reparasjoner? Når man tar med frakt til/fra, arbeid, materiell, eventuelle andre utgifter osv? 

Skrevet

Har variert mellom 400 og 1000 alt etter kor omfattande arbeidet er. 

Har fått gjort alt frå å lappe hol til å skifte glidelås i dunjakke, sydd om skalljakke for å få betre damefasong m.m. Det siste var kanskje det dyraste, utan at eg hugsar nøyaktig sum. Men, når ingen nordiske leverandørar greier sy hverken lange skalljakke for vinter eller skikkeleg jaktbekledning til kvinner, så må det til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.