+Gabs88 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 9 hours ago, ingen87 said: Han skulle jo bare ta en liten smak. Turgåere smaker sikkert litt godt! Synes bjørnen var flink som spytta han ut igjen. Smakte sikkert ikke godt når bjørnen spyttet ut mannen etter bare et enkelt bitt..🙄 Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 9 timer siden Pålogget Skrevet 9 timer siden Fenrisfrøya skrev (3 timer siden): ...eller fjerdepartskrenkning..... Og for de som er så lett krenket på eget og andres vegne så vil jeg bare minne om hvorledes våre Danske naboer har kommet mye lenger med å håndtere dette enn oss ved opprettelsen av Krænkelsesministeriet. Siter
Swiss John Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er ikke bjørnene jeg ville vært bekymret for på Skjækerfjella. Det finnes små hårete skapninger som er langt mer ondskapsfulle enn bjørner, og de er overalt på det fjellet. De bryr seg ikke om du har våpen, kamuflasjeklær eller om du lager mye lyd eller er helt stille. De viser ikke engang respekt hvis du trekker ut DNT-medlemskortet ditt. Til tross for sin lille størrelse er de fullt i stand til å bite hodet av en voksen mann: 1 Siter
+ingen87 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Fenrisfrøya skrev (8 timer siden): Upassende spøk når ett menneske ligger på sykehus. Er du jeger/fangstmann? ( Kjent attitude fra den fronten). Du har rett i der siste, uten at det skal være en unnskyldning. Da jeg leste saken fremsto skadene som lette. Det sto at han ble sendt til legevakta for sjekk. Jeg anså dette som en ganske uskyldig spøk, men da med utgangspunkt i at mannen ikke var spesielt skadet. Hvis det skulle vise seg at dette kkke stemte, var spøken upassende og timingen var dårlig. Unnskyld! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.