pulknewbie Posted May 2 Posted May 2 (edited) Strikkene på teltstengene til mitt Unna begynner å bli såpass slapt at stengene ikke lengre holdes i hop. Hva gjlr jeg for å løse det problemet? Kan jeg sende stengene inn til Hilleberg for vedlikehold, eller er det noe jeg kan løse selv? Edited May 2 by pulknewbie Quote
+Marius Engelsen Posted May 2 Posted May 2 Du løsner proppen i enden på ene stangen, og strammer strikken. Er strikken morken og ødelagt, så bestiller du nye strikk fra Hilleberg, Helsport, Fjellreven, hobbybutikken, båtbutikken, kajakkbutikken eller en sportsforretning. De pleier å ha strikk. Strikken er bare knytt fast i endeproppene. 1 1 Quote
+Miamaria Posted May 2 Posted May 2 Kan bekrefte at det er en enkel sak, jeg har fått det til sjøl flere ganger. Da er det enkelt, da. 🤣 1 Quote
+Kristian V. Posted May 2 Posted May 2 (edited) Kanskje Hilleberg sender deg gratis strikk, hvis du har det strikket som de hadde ute en sak på i 2019. Ta kontakt og hør med de. Evt ligger det og link til hvordan man kan bytte strikk i linken under: Edited May 3 by Kristian V. 1 1 Quote
+Walle Posted May 2 Posted May 2 Jeg fikk nye strikk fra Hilleberg til mitt Unna og Keron telt nå i Mars. Så send en melding til de 👍 Quote
Hc.b Posted May 3 Posted May 3 Bytt strikk. Mål og kutt til strikken ca 10% kortere enn lengden på teltstangen Quote
Recommended Posts