Gå til innhold
  • Bli medlem

Tidlig februartur i Femundsmarka


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
Hardy skrev (På 19.2.2024 den 20.51):

Fin tur! 

Barents arctic 4 polar du har? 

Jeg kjøpte et arctic 4 polar i sommer. Har ikke prøvd det på vinteren enda. 

Klarte du å holde god temperatur i teltet med bare en primus eller må man ha to primuser for å varme det opp? 

Heisann!

Det stemmer er et Artic 4 Polar. Den ene kvelden var det relativt kaldt (rundt -25) da kjørte jeg to brennere for å tørke opp en fleecejakke og noe hundeutstyr. For litt kos tror jeg en brenner hadde klart seg fint.

Er vandt med spitsbergen 3csmp å det er ikke så mye mindre med sine 180×220 i innerteltet. Det er det helt kurrant å holde bra temp med en brenner så fremt til at det ikke er bjikkekaldt.

Grimner skrev (På 20.2.2024 den 20.08):

Ett skitak frem og to tak rett ned type føre? Huff, vel, fine bilder og fin tur, men jeg håper Faun fikk en pose tørrfisk på hjemkomsten.

Ja, føre var slik 😬 turen var fin den, skulle ønske føret var noe bedre. 

Imponert over ny pulk, den veltet en gang og det kunne vært unngått. Så dette er en ny favoritt for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.