Gå til innhold
  • Bli medlem

Outnorth gjør det ikke lett


zimwalker

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg bestilte fra Outnorth 2.april, fikk e-post om at den ble sendt 4.april. Mottok i går (Trondheim). Tok litt tid til den ble innlevert terminal i Oslo, men dette er vel helt som forventet med utsendelse fra Sverige og helg i mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 7. april og min er fortsatt ikke kommet til Norge virker litt tregt men det kommer vell. Håper bare jeg får det til neste helg.

 

Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet.

9. april kl. 10.38

Endret av fjellræv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forsendelse var framme omtrent samtidig som den kom til norsk terminal, så det er mulig det er noe slinger i valsen hos Bring/Posten. 

Sporinga viste, fortsatt, at de hadde mottatt beskjed om forsendelse, på søndag. Og mandag ettermiddag kom altså hentemeldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outnorth ja...

Vel; bestilte en skihjelm til yngstebarnet den 10. mars, fikk deretter beskjed om at det var sendt den 11. mars, 18. mars får jeg beskjed om ankomst i morgen, dvs. 19 mars, deretter skjer det ingenting - en titt på Posten sin app viser at enten Posten eller Outnorth har feiladressert pakka til en svensk adresse som er fullstendig ukjent, på ordrebekreftelsen min er det dog riktig adresse. 20. mars står det på sporingen at dette er returnert til avsender...  Det dukker opp en ny pakke i appen samme dag, men den forblir meldt inn. 28. mars begynner jeg å bli litt lei, og sender en mail til Outnorth, de svarer overraskene raskt at det er Posten sin skyld, og at de har bedt returavdelingen om sende den ut så fort som mulig (de har jo fått den tilbake for noen dager siden i følge sporingen...). 4. april sender jeg en forsiktig påminnelse, og joda de skal sjekke og sende... 9.april tenker jeg at så lang tid kan det da virkelig ikke ta å få snudd ei pakke i døra, og sender en ikke fullt så forsiktig påminnelse - og nå er den sendt og de "Håller tummarna för att leveransen kommer fram så fort som möjligt till er." Det spiller strengt tatt ingen rolle, siden snøen er borte, men det er godt det er mye størrelsesjustering på hjelmen så ikke frøkna vokser fra hjelmen mens hun venter. 

Den har fremdeles ikke ankommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.