Gå til innhold
  • Bli medlem

zimwalker

Anbefalte innlegg

"Oppskriften bak dagens beste tilbud hos Prisjakt"!
www.prisjakt.no/oppskriften-bak-dagens-beste-tilbud-hos-prisjakt--ecZOh1URIAACUAI2uk

siterer fra artikkelen, les mer der:

Sitat

Vi følger nå pristrender over en tre måneders periode og sammenligner den gjeldende prisen mot denne trenden. Hvis prisen er lavere enn forventet, blir produktet listet under Dagens beste tilbud – som oppdateres løpende.

– Våre priser reflekterer markedets laveste, og dermed utelukkes falske salg. Hvis butikkene justerer prisene opp før de reduserer for å kunne slenge på et salgsskilt, faller de bort fra vår historikk, forteller Elin

Endret av zimwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt merke til at de har fjerna muligheten til å filtrere på butikker, noe jeg brukte mye, og dermed savner. Om jeg skulle kjøpe én ting fra en butikk var det kjekt å ta en kjapp sjekk på om de hadde andre gode tilbud i samme slengen.

Skjønner ikke helt hvorfor de har fjerna denne muligheten. Var også fint å kunne filtrere ut ukjente/«useriøse» butikker jeg uansett ikke vil handle hos...

Men at de tar et tak mot falske tilbud er positivt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måssåbjønn skrev (11 minutter siden):

Jeg har lagt merke til at de har fjerna muligheten til å filtrere på butikker, noe jeg brukte mye, og dermed savner.

Etterlys funksjonen (og forklar bruken/nytten) via kontaktsiden deres: https://www.prisjakt.no/?intercom=open
Har tidligere meldt inn feil der, også nylig ifb dagens beste tilbud (som det var feil på), og fikk rimelig raskt svar og en "bug fix" på plass kort tid etter.

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Måssåbjønn said:

Jeg har lagt merke til at de har fjerna muligheten til å filtrere på butikker, noe jeg brukte mye, og dermed savner. Om jeg skulle kjøpe én ting fra en butikk var det kjekt å ta en kjapp sjekk på om de hadde andre gode tilbud i samme slengen.

Skjønner ikke helt hvorfor de har fjerna denne muligheten. Var også fint å kunne filtrere ut ukjente/«useriøse» butikker jeg uansett ikke vil handle hos...

Men at de tar et tak mot falske tilbud er positivt i alle fall.

 

Kontakt dem, jeg har sikkert kontakter Prisjakt hundre eller flere ganger med tips om diverse produkter de mangler osv eller noe som ikke fungerer og det har vert en veldig grei opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.