Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Da har det seg slik at det planlegges ukestur til Femundsmarka med packraft i midten av juni. Har sett for meg en rute som dette, fordi det er muligheter for å ferdes over både vann og land etter Revsjøen. Jeg har aldri vært i femundsmarka før. Lurer på om noen med mer erfaring enn meg har noen tanker rundt lengde på ruten? Ruten legger jo opp til at en kan gå lenger om det skulle være ønskelig, men i utgangpunktet tenker jeg å fiske en del, og ha nytelse i fokus..:). Har litt lyst å svinge innom Grøtådalen, men har lest her inne at terrenget kan være litt slit. Blir nok tung sekk.  Setter pris på innspill! 

 

 

Screenshot2023-05-01at22_04_35.thumb.png.3883be4537404bc0b81c155c4c347d2d.png

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk den ruten for et år siden, med packraft! Vi bruke to dager til revsjøen og var tilbake til bilen på 7 dager.  Du bør kunne kå til revsjøen på en dag  men vi tok det rolig. Etter revsjøen padlet vi helt til røvollen igjen, bare noe korte bæringer her og der. Veldig grei rute for en ukeestur, da har du tid til å ikke flytte camp hver dag om det er ønskelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mammutton said:

Gikk den ruten for et år siden, med packraft! Vi bruke to dager til revsjøen og var tilbake til bilen på 7 dager.  Du bør kunne kå til revsjøen på en dag  men vi tok det rolig. Etter revsjøen padlet vi helt til røvollen igjen, bare noe korte bæringer her og der. Veldig grei rute for en ukeestur, da har du tid til å ikke flytte camp hver dag om det er ønskelig 

Takk for svar! Høres ut som det jeg er ute etter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.