Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med dunpledd?


KjartanE

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har ikke erfaring med dunpledd, men to andre fra Thermarest som har syntetisk fyll:

https://www.thermarest.com/ie/sleeping-bags-and-quilts/blankets-and-ponchos/stellar-blanket/stellar-blanket.html

https://www.thermarest.com/ie/sleeping-bags-and-quilts/blankets-and-ponchos/honcho-poncho/honcho-poncho.html

Disse fungerer i hvert fall veldig bra som ekstra forsterkning for meg når det er kaldt og som dyne når det er varmt, så det ville forundre meg om ikke dunpleddet du viser til også vil gi godt med ekstra isolasjon og også være ei helt grei dyne når det er varmt. Og tilbudsprisen er dessuten vesentlig lavere enn de Thermarestpleddene jeg har. Vesentlig lettere også, som jo er vanlig med dun i forhold til syntetisk.

Heldigvis har de i følge nettsiden ikke det teppet på Bohus rett i nærheten her, for da er det fare for at jeg allerede hadde sittet i bilen på vei dit nå. Nå kan jeg nyte en kopp kaffe i stedet.

 

Endret av Skogens Stønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skrekkelig kort. Sånn bortsett fra det, så var både pris og vekt overkommelig. 

Kan sikkert brukes som forsterkning med en viss suksess, men for seg slev vil nok nytteverdien være ganske begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.