IGNORED
Hengekøye - lei av å fryse. Trenger innspill på underquilt
-
Lignende innhold
-
Av Strilaliv
Junior i huset har vore så uheldig å få hol i hengekøya si. Korleis reparerer eg dette best?
Kan eg bruka reparasjonslapp frå jervenduk? Må eg kjøpa noko anna?
-
Av Humbug
Min ruslebror Asbjørn, hans hund Tyri, og jeg har vært på en medstrømsekspedisjon i Sølendalen. Videobevis her:
Og to ferdige episoder av en nært forestående trilogi i fem deler her:
(Logg inn for å se skjult innhold)
-
Av Bobe
Har i lengre tid prøvd å finne et lite hull i underlaget mitt, exped7 downmat, uten hell. Men underlaget var ubrukelig det grunnet hullet. Prøvde i badekar og med zalospray å ikke f.
Til slutt bråste jeg opp underlaget med en 12 v pumpe, så hardt at det lille hullet ble et veldig mye større hull som gjekk Ann å finne, var forøvrig i overgangen til ventilen, tetta så dette med uv wader reper glue, og vipps var underlaget friskmeldt.
-
Av HannahS
Har hatt fire netter i hengekøya nå. De tre første holdt jeg fint varmen, men denne helga frøs jeg meg igjennom natta. Temperaturen var nede i minus 2. Brukte Bamse som underlag i køya.
Vi er helt grønne på dette området, og kjøpte noen forholdsvis billige 3sesongposer.
Har prøve å Google litt rundt og sett mange anbefalinger om Rago vinterpose til damer. Ser prisen er oppe i 5700, men kom over denne;
(Logg inn for å se skjult innhold)
Er det noen store ulemper med denne i forhold til den til 5700kr? Er det Evt noen andre poser dere anbefaler?
-
Av toroluf
Halloen!
Det nærmer seg bursdag til barna, og da er det selvsagt turutstyr han far ønsker å gi🥳
Har dere noen anbefalinger av liggeunderlag til barn? Helst under 1000-lappen/stk.
Fra før har Vi 2 stk Ajungilak Bamse. De er gode, men store i volum. Argumenter for noe nytt er:
- mindre plass/volum
- lavere vekt(?)
- bedre komfort
MEN, kvalitet: er dere evt fornøyde med kvaliteten på liggeunderlaget deres? Kjipt hvis det går hull... Bamse kan liksom ikke bli Så ødelagt... Så, er det verdt pengene å kjøpe noe annet?
kjøper dere voksenstr. til barn, eller barnelengder?
5-åringen er ca 110 cm (hvis husker rett). 7-åringen er 126 Cm.
Takknemlig for gode tips!;)
-
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.