GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om boksere som funker fint pÄ lengre fjellturer sommerstid?  Jeg blir fort svett etter noen timer med sekk i varmen, og derfor ogsÄ sÄr mellom rognposen og lÄret noe som er j.. ubehagelig (men tips: zinksalve er alltid med!).  Har testet litt forskjellig undertÞy, men kan ikke si jeg enda har funnet en skikkelig god boxer til turbruk.....     

Noen som har erfaring med aclima, tufte, devold, comfyballs etc ?

PS! Jeg er en standard str M 

Annonse
Skrevet

Har en ullboxere del forskjellig i ulike prisklasser. Aclima Lightwool blir mest brukt. Den sitter tight over alt (passformen er noe rar. Kort i skrittet, liten pung og liten rÞv), men er mer komfortabel i lengden enn de mer lÞstsittende fra Devold og Bergans. Hindrer gnagsÄr mer effektivt fordi det ikke blir sÄ mye hud mot hud, og blir ikke noe krÞlla stoff noe sted. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
40Ärskrisa skrev (4 timer siden):

Har testet litt forskjellig undertÞy, men kan ikke si jeg enda har funnet en skikkelig god boxer til turbruk..... 

Anbefaler ikke bokser i det hele tatt midt pÄ varmeste sommeren faktisk. :) PrÞv heller en lÞpeshorts som f. eks. Nike's DriFit-serie. (https://www.nike.com/no/t/flex-stride-foret-lopeshorts-QZtRzg/AJ7777-010). Den har mesh innerdel som er sÄpass luftig at man ikke blir svett, og du fÄr to lag glatt stoff som reduserer friksjon til et minimum.

Endret av ketilring
Skrevet

Comfyballs performance er meget bra! KjÞp en stÞrrelse som sitter bra, og ikke er lÞs, sÄ tror jeg det er umulig Ä fÄ gnagsÄr med de.

Men alt syntetisk lukter mer enn ull etter noen dager ;) 

Skrevet

NÄr det er varmt (og klamt), burde vel "rognposen" henge mest mulig fritt. :) Da styrer pungen temperaturen. Men Þnkser du Ä bli midletidig ufrukbar, sÄ klem den pÄ plass i noe trangt. Det har jo vÊt still spÞrsmÄlsteng med trange benklÊr og ufruktbarhet hos menn.  Er det varmt, vil i alle fall jeg bruke noe som er "ledig" og ikke for varmt. SÄ prÞv selv.

• Liker 1
  • Hehe 1
Skrevet
Tiur3 skrev (PĂ„ 25.6.2020 den 18.21):

NÄr det er varmt (og klamt), burde vel "rognposen" henge mest mulig fritt. :)Da styrer pungen temperaturen. Men Þnkser du Ä bli midletidig ufrukbar, sÄ klem den pÄ plass i noe trangt. Det har jo vÊt still spÞrsmÄlsteng med trange benklÊr og ufruktbarhet hos menn.  Er det varmt, vil i alle fall jeg bruke noe som er "ledig" og ikke for varmt. SÄ prÞv selv.

Kilt?

• Hehe 2
Skrevet
Lompa skrev (2 timer siden):

Jeg foreslÄr i tilfelle myggmiddel pÄ sprayflaske...

Ikke sikkert at det er sĂ„ bra for reproduksjonen heller đŸ€Ł

• Hehe 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Bamboo/silke-mix. Aldri brukt noe annet. Bamboo er Naturlig antibakterielt og hemmer bl.a lukt.  Det er ogsĂ„ super mykt og behagelig. 😍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.