Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Helsport legger ned på Melhus

Anbefalte innlegg

Får satse på at Helsport blir å bruke servicesenteret som nevnes ovenfor. Ellers har man jo alltids anledning til å betale noen kroner selv for god service, istedenfor å plages med et dårlig serviceapparat. Har hatt noen dårlige erfaringer med reklamasjoner hos flere leverandører, og sitter igjen med følelsen av at det er mye ymse rundt omkring. I framtiden tror jeg at jeg blir å bruke Sømhuset eller gamle Helsport. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Jeg tillater meg å kommentere på denne. Veldig fint å se at det er så mye engasjement rundt dette. Legger ved begge artiklene som stod i Trønderbladet i går hvis noen har interesse av å lese de. Og la meg understreke det jeg sa der; vi skal tilby våre tjenester til alle. Vi tror på samarbeid, og tenker at jo flere som får glede av den unike spesialkompetansen og erfaringen de som har jobbet med dette i over 40år har - jo bedre.  Så hos oss er det mulig å få hjelp, uavhengig av hvilket

Hei. Sakset fra Trønderbladet. I mai 2020 ble det offentlig at investeringsselskapet Brav pakket sammen Helsport på Melhus og flyttet hele bedriften til Lillehammer og Oslo. Tilbake sto sjokkerte ansatte som var forespeilet en satsing i trondheimsområdet. Men nå åpner det seg en ny sjanse i de samme lokalene. Nora Juul Helliksen, datter av tidligere Helsport-eier Stein Helliksen, har allerede startet opp ny bedrift innenfor det samme segmentet, og er i disse dager klar for å ta im

Får si som min gamle sjef alltid sa. Et firma er aldri bedre enn sine ansatte. Og det er i aller høyeste grad gjeldende for Helsport. De ville ikke hatt en sjanse hadde det ikke vært for trivelige, løsningsorienterte og kompetente folk ute på Melhus. Slik drift passer ikke inn i storkonsern drift. Og jeg frykter virkelig at dette er starten på nedtur for helsport.  For min del har helsport stort sett blitt foretrukket framfor andre leverandører nettopp pga. God kunde kontakt, løsningso

Posted Images

For det første så applauderer jeg det nye Helliksen-initiativet. Det var veldig gode nyheter og det blir spennende å følge med! Vi lever i ei tid hvor ei sånn type satsing kan være perfekt timet, og jeg vil ikke nøle med å plukke opp røret eller sende en mail dersom jeg får ett eller annet behov som mine hender og mitt sysett ikke har forutsetninger for å kunne fikse. 

For det andre, så sendte jeg for snart to uker siden en ganske så tydelig e-post til Brav om hva jeg synes om utviklingen, nedleggelsen av servicesenteret på Melhus osv. I dag kom svaret fra "supply chain director" i Brav: 

Hei og takk for din henvendelse, beklager at den har blitt liggende.

Jeg skal love deg at det jobbes hardt daglig for å få opp servicesenteret igjen. Det har ikke vært vår hensikt at dette skulle stenge, derimot ønsker vi å utvide kapasiteten til å inkludere de andre produktene i Brav porteføljen. Vi kommer helt sikkert til å åpne et servicesenter i våre nye lokaler på Lørenskog, om vi greier å åpne i Trondheimsområdet kommer blant annet an på om vi får tak i kompetanse. I mellomtiden er i i ferd med å inngå en avtale med et annet senter som har god erfaring både med telt og andre produkter i vår portefølje. Så snart vi har avtalen og logistikken i orden vil vi kommunisere dette.

Så takker jeg for tilbakemeldingen på at dine tre telt er fabelaktige, og håper du blir med oss videre.

med hilsen

...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 months later...

Da ser det ut til at Helsport har fått plass et nytt reparasjonssenter Trondheim i følge oppdateringen på servicesiden:

(Logg inn for å se skjult innhold)

Sitat

Hvis du ønsker å få reparert teltet eller soveposen din kan du sende det til vårt reparasjonssenter i Trondheim.

Brav Norway AS avd Trondheim
Vikelvfaret 4
7054 Ranheim

Angående telt: Er det kun innertelt og/eller yttertelt som er skadet sender du kun dette til oss. 

Det er viktig at du legger ved en notis som sier noe om skaden, navnet ditt, adresse, telefonnunner og e-postadresse. Jo mer detaljer vi får om skaden, jo bedre. Merk det skadede området med tape, strikk eller lignende

Endret av Fjell64
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av johisa
      Har kommet frem til at dette teltet passer mitt behov. Lurer på om noen har erfaringer på godt og vondt med teltet før jeg slår til?er det en sikker vinner? Alternativt ligner jo lofoten ganske mye, da litt dyrere. Takk for svar
    • Av tesk
      Jeg var i kontakt med Helsport for å få kjøpe en ny topphatt til min Varanger 8-10 camp etter at jeg hadde brent den originale. 

Ble enig med en hyggelig dame hvilken topphatt jeg skulle kjøpe fra hjemmesiden til Helsport

Siden min lavvo har innvendig regulering valgte jeg produktet «Topphatt 8-10, innvendig regulering»
      Til min store overraskelse var det en lang pakke som kom i posten. Topphatt med spiler? Jeg har ikke spiler i den originale topphatten. Noen som vet hva jeg bør velge for å få en topphatt uten spiler, men MED innvendig regulering?

• Av Flemmingss
      Hei.

Fikk meg en  Rago Pro Down X-Trem vinterdunpose til jul og hadde natt til i dag 03.01 min første natt i den.
      På morgenen merket jeg at flere dun hadde kommet ut av posen. 
      Er dette normalt på en slik pose, eller noe som må repareres?
      Jeg vil ikke ende opp med en pose tom av dun, spesielt ikke når den er såpass kostbar som denne er.

Jeg har lagt ved noen bilder av dunene
      Har også mailet Helsport for å høre hva dem mener.

• Av finnemarkspeider
      Er det noen som vet noe om dette teltet? Spurte Helsport og dem hadde ikke noe informasjon

Tenkte på når de ble produsert

• Av fvangdal
      Hei, 
      Er i markedet for å kjøpe et 4-sesongs telt/vintertelt primært. Har sett og lest meg opp på Svalbard High 3 Camp som jeg vurderer fra XXL nå: 
      .  Det kommer primært til å bli brukt på lengre turer som Hardangervidda, MASSIV og forhåpentligvis en vintervariant av Norge på langs etterhvert. Jeg trenger altså et solid telt som skal vare en stund fremover. Disse turene foregår åpenbart med pulk, men enkelte andre vinterturer vil kunne gå med sekk. I hovedsak vil teltet bli brukt på tur med to personer (og kanskje hund). 
      Det jeg da lurer på er om dette vil være et godt og sikkert valg for turene som er skissert, eller om som har enda bedre peiling og mer erfaring har noen tips/innspill som bør vurderes før jeg eventuelt kjøper dette. 
      Setter stor pris på alle svar! På forhånd takk for hjelpen  
      /Fredrik
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.