Gå til innhold
Jonas Svensson

Enkel videoredigering

Anbefalte innlegg

Hei, driver å lager noen filmsnutter bare for moro skyld, men nå har mitt favoritt redigeringsprogram (windows moviemaker) tatt kvelden.

Prøver fortvilet å finne et som er like enkelt og brukervennelig som dette, har til nå prøvd Adobe sine (premiere og elements) men jeg synes de er litt for "omstendige"

Trenger tips, kan gjerne koste "noen" trønderske bøkks ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, Jonas Svensson skrev:

Hei, driver å lager noen filmsnutter bare for moro skyld, men nå har mitt favoritt redigeringsprogram (windows moviemaker) tatt kvelden.

Prøver fortvilet å finne et som er like enkelt og brukervennelig som dette, har til nå prøvd Adobe sine (premiere og elements) men jeg synes de er litt for "omstendige"

Trenger tips, kan gjerne koste "noen" trønderske bøkks ;)

Korte filmsnutter, instagramstories og slikt bruker jeg gopro quik eller gopro splice. Resultatet blir slik etter 10 minutter med mobilen i hånden på sofaen:

Men skal jeg lage litt mer, bruker jeg filmora Wondershare. Ingen abonnement, du kjøper programmet og eier det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutter siden, Timmey78 skrev:

WM ligger vel på nett enda om det var den du likte å bruke? 

Skjult lenke - logg inn for å se den

Joda, den ligger på nett og jeg har brukt dette programmet frem til nå...men nå krasjer det konstant, tror ikke dette er oppdatert siden 2012 :(

24 minutter siden, Marius Engelsen skrev:

Korte filmsnutter, instagramstories og slikt bruker jeg gopro quik eller gopro splice. Resultatet blir slik etter 10 minutter med mobilen i hånden på sofaen:

Men skal jeg lage litt mer, bruker jeg filmora Wondershare. Ingen abonnement, du kjøper programmet og eier det.

Takker, heftig padling gitt :) skal sjekke opp filmora.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Isak Knutsen
      Det er fredag som betyr at en ny episode av serien "Landet På Langs" er ute! Dette er en gøyal episode! Vi blir blant annet invadert av en flokk kuer som er veldig innpåslitne;) I tillegg mister Simon pannebåndet sitt mens han bader i en innsjø. Om du har sett på tidligere episoder vet du hvor viktige pannebåndene er. Derfor bestemmer Simon seg for å prøve å dykke ned til bunnen for å finne det igjen. Alt dette og mye mer i dagens episode:)
    • Av Isak Knutsen
      Mange drømmer om en ferie eller en langhelg i vakre Lofoten. Tidligere i år ble jeg invitert av Risvær Brygger for å oppleve hva Lofoten har å by på i noen dager. Dette er videoen fra disse rå dagene sammen med hyggelige folk i flott natur! Kanskje den kan gi litt inspirasjon til aktiviteter om du har lyst til å prøve noe av det samme;) 
    • Av zyrpe
      Her er siste videoen jeg har laget tilbakemeldinger mottas med takk.....faktisk stoooooor takk. Er helt noooooobe på dette, men syns det er motiverende. Så har jeg tenkt å satse litt på YouTube.
      Lurer på hvilke erfaringer folk her har med å lage videoer. Jeg går stort sett alene, så må tilpasse utstyret etter det. I tillegg er jeg en MILSPEC fanatiker, så alt på være rugget og vanntett.
      Utstyret her har vært iPhone og Olympus Though TG4. Men ser at jeg må ta med meg Action Cam også, har allerede et Garmin VIRB XE. I tillegg så har jeg gått til anskaffelse av Zhiyun Smooth 4 Gimbal og en INSTAMIC. Det er det jeg har råd til akkurat nå som student, så det får holde en stund.
      Er også over normen interessert i kart, så har testet litt forskjellig med tanke på "kart animasjoner". Just begynt å sysle med Google Earth Studio (ergo den psykointroen), og har også tatt steget med å begynne å lære med Adobe After Effects. Liker videoer hvor det er enkelt å se hvor folk befinner seg.
      Er det noen andre som har gode forslag, eventuelt kan poste link til noen bra videoer. Opplever stort sett på YouTube at når man spør noen som har laget video hvordan de gjør ting, så lager du jommen en video som viser hvordan det skal gjøres      Fantastisk plattform..........
    • Av UTE avdelingen
      Se videoen fra Tove’s vintertur, to netter under et tarp, bålkos og isfiske. Utprøving av en muslibar blir det også. Og huskiene Kiro og Enja er selvfølgelig med. La deg inspirere. 

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.