Gå til innhold
  • Bli medlem

Dumpingplasser langs veiene.


Alek

Anbefalte innlegg

Etter det ble innført avgift for å kaste avfall på miljøstasjonene har mange funnet sine egne måter å bli kvitt dritten sin på. Jeg har sett mang en søppelskråning. I valdres har vi en under oppbygging ved stoppeplassen øverst i Bangskleiva. Men da jeg i fjor under en tur i Telemark skulle stoppe for å pisse ved en veilomme langs riksvei 37 ved Follseland, fikk jeg se det verste eksempelet jeg har sett til nå. Jeg har lagt merke til at det meste av avfallet ved slike søppelskråninger virker typisk Bonde. Jeg har vært i haugevis med skoger i Valdres, eid av grunneiere som selvsagt er bønder. Det er ikke sjelden at de har privatfylling med motorer, biler, piggtråd osv midt ute i skogen. Hva feiler det disse folkene. Det som er spesielt med søppelskråningene er at det nærmest virker som en invitasjon for andre idioter som snart kaster seg på bølgen. Her er noen smakebiter fra Vakre Telemark.

post-568-133474432952_thumb.jpg

post-568-13347443296_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å ta seg en tur opp til Finnmark, så finn en masser av slikt i stor skala!

Men no har staten legt ansvaret over på dem sjøl å rydde opp :):)

Men plassene finnes også her i mitt område, men har ikke sett så mye som jeg såg der oppe.

ew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.