GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Helgetur Hardangervidda feb. 2019, Dyranut

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Herlig stemning! Skikkelig norsk vinter for tĂžffinger :)

Takk! :)

Fikk ogsĂ„ prĂžvd pulkposen til teltet for fĂžrste gang ogsĂ„, hjemmesydd av e-bay ripstop-nylon. Heldigvis litt ruskevĂŠr 😁 Genial lĂžsning 👍

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra! SkjĂžnner at det ikke frister med mye kamerabruk under sĂ„nne forhold, men du fikk fint fram hvordan vĂŠret pĂ„ vidda kan vĂŠre. 👍

• Takk 1
Skrevet

TilleggsspÞrsmÄl;  Det vi ser og hÞrer i video er fra 7Žern ? Hadde du noe beskyttelse over mikrofoner / kamera ? Gjorde du korrigeringer av lyd under redigering ?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, rayun skrev:

Veldig bra! SkjĂžnner at det ikke frister med mye kamerabruk under sĂ„nne forhold, men du fikk fint fram hvordan vĂŠret pĂ„ vidda kan vĂŠre. 👍

Takk for det :)

42 minutter siden, rayun skrev:

TilleggsspÞrsmÄl;  Det vi ser og hÞrer i video er fra 7Žern ? Hadde du noe beskyttelse over mikrofoner / kamera ? Gjorde du korrigeringer av lyd under redigering ?

Lyden er fra GoPro Hero 7 Black ja.

Ingen beskyttelse, ingen korrigering av lyd - jeg synes lyden er ganske bra for ett sÄ lite vanntett kamera. Det lÄ bare lÞst i brystlommen (neste gang blir det i en innerlomme nÄr det er sÄ kaldt), og jeg tok det fram med votten pÄ og trykket pÄ Quick Capture.

Nattbilder ble tatt med 30 sekunder lukkertid, men dessverre valgte jeg ikke raw-format. Det blir mye grums nÄr man korrigerer jpg. bilder. Og det er kun nattbildene som er fargekorrigert.

ForÞvrig kan det nevnes at alle filmer jeg laster opp pÄ Youtube blir litt mÞrkere etter opplasting, men det er ett kjent problem.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.