Fjelljentaaa Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 Skal på ei lita hytte langt inne i fjellet på Hardangervidda i vinterferien. Problemet er at det ikke er toalett der. Om sommeren er det ei dobøtte mellom noen steiner som fungerer greitt. Men om vinteren kan ikke den brukes. Noen som har ett tips? Vil ikke bare gjøre fra meg i snøen for av erfaring fra tidligere så går dette ikke i oppløsning og forsvinner i vårløsningen. Ikke hyggelig å møte på igjen om våren. Noen gode tips og erfaringer? Siter
Gittiamo Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 Kjøp ny bøtte, grav denne delvis ned og legg på en isopordoring. Og så får du se hva du gjør med bøtta når du skal hjem 🙈 men det vil jo være fryst oppi bøtta frem til våren. 1 Siter
Fjelljentaaa Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Skrevet 12. februar 2019 Ja det var kanskje en måte å gjøre det på. Mulig det må bæres med hjem også da.. Får ta med masse poser så det blir tett om den begynner å tine på vei hjem. Ikke veldig fristende å ha e sekken, men med tett pose så er det egentlig ikke noe problem heller. Er bare tanken på at det er der Siter
Gittiamo Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 Haha nei man vil vel helst slippe å ha det med. Men synes det er bra du faktisk gjør det. Men kan du la bøtter og poser være igjen og grave ned så fort tæla går? Siter
Fjelljentaaa Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Skrevet 12. februar 2019 Ja jeg kan det. Bøtta blir nok igjen til en senere "anledning". Får vurdere litt hva jeg gjør med innholdet. Mest sannsynlig blir det med ned fra fjellheimen. Greitt bli kvitt "problemet" 🙈😄 1 Siter
På Ville Veier Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 Kan jo hende noe sånt som dette er bedre å sitte på enn en bøtte? 1 Siter
Fjelljentaaa Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Skrevet 12. februar 2019 Ja det er det nok. Men 4 timer på ski inn til hytta. Da er ei lita bøtte lettere å bære med seg. Får skaffe meg litt isopor. Siter
Gittiamo Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 @Terka har hatt en slik med på tur. Den ble en snakkis her på forumet 😂 men den er jo helt genial 1 Siter
graham Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 51 minutter siden, Gittiamo skrev: @Terka har hatt en slik med på tur. Den ble en snakkis her på forumet 😂 men den er jo helt genial Pakkramma! 1 5 Siter
Terka Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 Perfekt @graham! "Varme" rumper på vintertur! Vurderer dog å forsterke løsningen da avbildet objekt knakk under en hard landing senere en gang. 1 4 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.