GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

SÄ fint Ä lese Terka, og morsomt Ä se gamle bilder av dongeribukser og glatte kinn ;) Du er virkelig ikke lik deg selv, syns nÄ jeg. :)

Takk for fint innlegg :flowers:

• Takk 1
Skrevet

Takk for et kjempegodt julekalenderinnlegg! God lesning til kaffekoppen pÄ morningen. Litt av en utvikling pÄ alle omrÄder gjennom denne forholdsvis korte tidsperioden, ogsÄ friluftslivet.

Av og til tenker jeg at ting var enklere fÞr. Mulig ting er i ferd med Ä snus - at det enkle kanskje blir mer verdsatt og uten at man blir satt i bÄs.

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet

Dette var ei fin luke @Terka. Hadde en avslappet stund med kaffekoppen mens jeg leste om fjellfantens utvikling.
Hadde nesten glemt at jeg hadde vadmelsbukser som nedoverskibukse da jeg bodde pÄ Voss pÄ begynnelsen av nitti-tallet. 

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet

Takk for fine tilbakemeldingar folkens!😊

Eg var litt spent nĂ„r eg skreiv dette mtp om eg bomma heilt eller ikkje ift Ă„ skrive noko i julekalenderen pĂ„ som var "lesbart" for Fjellforumfolket. 🙈

@Imp, eg hadde vel glatte kinn pĂ„ Fjellforumturen pĂ„ Hurumlandet for eit par Ă„r sia, eller var hĂ„rveksten begynt Ă„ gro nedover allt dĂ„? 😂

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.