Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk til kvinne på ca 160 cm


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ikke lest alle her, men venninnen min som er på samme høyde har Gregory deva, Grogory har xs sekkestørrelse og det er helt knall for jenter som er litt korte. Ellers synes jeg Osprey sin 65 liter sekk er helt magisk å bære. men jeg er litt høyere.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en juniorsekk som skal passe til ungdommer. Men ikke så høye venninne lånte den og syntes den var aldeles utmerket. Nå ble den kjøpt på supertilbud fordi den gikk ut så den er vel ikke å få tak i - men det kan jo tyde på at det kan være en ide å se på juniorsekker om man ikke er så stor selv. (For ungdom selvfølgelig, ikke barn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på Helsport Alta Lady 65 liter.Hvorfor ikke satse på norsk når norske produkter ligger i verdensklasse. Den største sekken min er på 65 liter, skall jeg få den helt full må jeg puffe opp soveposen som ligger i bunn og jeg har kun Bachelor grad i pakking, men ølbokser i sekken, aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.