Gå til innhold
  • Bli medlem

Camp villmark 2016


Anbefalte innlegg

Annonse
20 minutter siden, Radiosugge skrev:

Hei, noen som har vært på messa? Finner ikke noe utstillerliste, bare noen få hovedsponsorer. Er det verdt å dra dit? Ser Helsport har mange telt, så å  prøveligge noen hadde vært fint, men hva med resten!

Utstillerliste her: https://www.messe.no/no/Villmark/Utstillerliste/

Jeg var der i går, mye jakt- og fiskerelatert (men det er innafor hos meg da :P) men de har laget en egen hall for friluftsliv hvor Anton Sport, Oslo Sportslager, Villmarksbutikken, Helsport og endel andre har stand. Var da alltids noe å kikke på, selv om jeg kom ut med økonomien i omtrent samme stand som da jeg gikk inn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har varit där idag, det blev över 5 timmar. Mycket spännande att se på, trots att jag läst om mycket är det alltid en fördel att få se, känna och testa i verkliga livet. Har inte varit där förut, så jag kan inte säga om det är samma saker som förra året.

Det blev några få nya prylar, hade jag haft massor av pengar så hade jag väldigt allvarligt funderat på en spännande ryggsäck, inte för att jag behöver den, men för att testa ut om den fungerar för allt bruk jag såg för mig. Gillar dock inte att köpa sådant jag inte behöver.

Klart värt ett besök.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var greit i år, bedre enn sist jeg var der. Mye fiskutstyr men også mye turutstur hos sportskjedene sine stands med nlen leverandører. Ikke så mange stands med ting som ikke trenger være der som sist. Skulle se om noen solgte razorsaw men det fant jeg ikke, ny fiskestang ble det derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.