Anti Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58869607&searchclickthrough=true Et kjapt googlesøk sier at Nordkapp er en basecamp modell, men dette ser da unektelig ut som et helsporttelt? Den enden som vises på bildet er i hvertfall identisk med svea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Om det er fra "Basecamp" ville jeg hoppet over, selv om det abre koster 800,- Hadde et selv, 3 manns tunnell tenker jeg, var ikke spesielt bra og havnet i en Fretex boks da jeg flyttet sist. Innerteltet henger og slenger og teipen tover sømmene var løs i alle ender..... Kan kanskje brukes som festival-telt. En festival. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Har akkurat samme erfaring med basecamptelt. Men syns jeg skimter en helsportlogo på bildet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Helsport har en serie som er laget for XXL som heter Nordmarka. Jeg har selv Nordmarka Family som er et firemannstelt med ståhøyde. Glem det, ser det var Nordkapp og ikke Nordmarka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har du sett denne tråden: http://www.fjellforum.no/topic/33687-teltprodusent-merke-nordkapp/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Kan godt hende det er Basecamp Nordkapp. Basecamp hadde ofte mørkere duk men de hadde noen modeller som ligner det på bildet. Har selv et basecamp telt men det er av de billigste modellene med glassfiberstenger og bunn som "bråker". Brukt både sommer og vinter men det ble pensjonert da jeg skaffet med bedre telt. De hadde et par modeller som var klart bedre med alustenger, normal bunnduk etc. I forhold til pris så var de ikke så ille. vekt var jo høyere enn dyre merketelt men som en inngangsbillett til friluftslivet var de greie. Noen jeg kjenner hadde et slikt men husker ikke om det var Nordkapp eller om det het noe annet. Greit utstyrt telt med stormmatter etc. De lufter litt dårligere enn gode telt Som telt til sommerbruk og ike i høyfjellet vil det nok fungerer greit så lenge det ikke har noen skader. 800 er jo en rimelig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Takk @afe tror du har rett i at det er samme merket som i tråden du nevnte. Da er det altså et helsporttelt - veldig likt Spitsbergen i utforming(?) rett og slett et røverkjøp- bare synd jeg allerede har svea i boden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Erik Olsen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det er ett Svea Camp 3 fra Helsport, søkte etter bilder på google og fant denne bloggen. http://lenesintur.blogspot.no/2014/01/vintertelting-pa-alnes.html bare og bla litt nedover 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det er ett Svea Camp 3 fra Helsport, søkte etter bilder på google og fant denne bloggen. http://lenesintur.blogspot.no/2014/01/vintertelting-pa-alnes.html bare og bla litt nedover Så selgeren på finn.no har jukset litt? "Lånt" et bilde av et Helsport Svea, som ikke er det teltet hun selger. Basecamp Nordkapp er et mye rimeligere, og sannsynligvis av dårligere kvalitet, enn Helsport-teltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Erik Olsen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har vært i kontakt med selger og hun vil ikke sende, hun sier bildet er av samme telt de har. var første man som kunne hente fikk det. Hvis det hun sier er riktig så er noen heldige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tklami Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Nå funket ikke finn linken lengre.... Kanskje hun ikke var så sikker likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.