Gå til innhold
Walle

Hvilket telt er det på bildet?

Anbefalte innlegg

Takker og bukker.

Som seg hør og bør måtte jeg google litt og fant bla disse to sidene der det er skrevet litt om teltene

Skjult lenke - logg inn for å se den

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Alpa Mayo Camp 3.

Og ja, det kan se ut som det er Alpa Mayo Camp 3 som er avbildet.

Solid og romslig telt.
Både kuppel og tunneltelt på en gang. Kuppel over "bodelen", tunnel over forteltet/hovedinngangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 27.4.2015 den 22.42, Bamsemums skrev:

Jeg har Alpa Mayo Camp 3.

Og ja, det kan se ut som det er Alpa Mayo Camp 3 som er avbildet.

Solid og romslig telt.
Både kuppel og tunneltelt på en gang. Kuppel over "bodelen", tunnel over forteltet/hovedinngangen.

Har akkurat skaffa dette teltet. Kjenner du til svakheter med det? Tålar det i utgangspunktet skikkelig dårlig vær, eller er nyare modellar fra Helsport langt bedre? Er siste modell produsert i Norge eg har fått meg (96-97 modell).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

>>Kjenner du til svakheter med det?
Har ikke opplevd noen svakheter.
Enste ulempe jeg har funnet , hvis en ser bort fra vekten, er at jeg av og til kan slite litt med å få inn siste cm av stengene. Mulig jeg burde sage av en cm eller to.

>>Tålar det i utgangspunktet skikkelig dårlig vær, eller er nyare modellar fra Helsport langt bedre?
Jeg har bl.a. brukt mitt 3 uker i strekk på Island, og har dermed opplevd en smule vind, uten spesielle problemer.
Kjenner ikke tilsvarende ny modell.

Endret av Bamsemums

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.