Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men nå har jo Tom allerede noen å kose seg med (selv om dette selvfølgelig også kunne foregått i en av kosebuene...).

Annonse
Skrevet

Jeg vil med dette overrekke en offisiell takk til Linn Marie som føyer seg etter mine ønsker om flytting, og følger meg fra (nesten) vugge til grav. I motsetning til hva sosialiststaten er, er du velkommen til å gjøre det :)

Skrevet

Nå misforsto visst kjære Tom litt. Det har seg vel heller slik at han må rette seg etter hva Linn Marie (les: sjefen) gjør. Men jeg skal ta forslaget fra min undersått til etterretning, som den gode hersker jeg er.

Skrevet

Jeg hadde fire flotte år i Valdres, nærmere bestemt Skrautvål. Må si at det frembringer minner å se de flotte bildene fra Skaråsen admin har på sin andre side. Jeg bodde bare hundre meter fra løypenettet, kunne spenne på meg skiene utafor døra. :D

Folket i Valdres lærte jeg å kjenne som åpne og veldig hyggelige. Smilet lå der på lur bestandig. I løpet av disse årene ble det en del turer i Jotunheimen. Valdres anbefales ja! :D

Skrevet

Valdres er eit svært triveleg stykke Austland. Øverst i dalføret mot vest, er landskapet dramatisk, fullt på høgde med Vestlandet. Eg tenkjer på Vangsmjøsi. Så er det så herleg med å dra over Tyin ut på vinteren, med snø- og is-dekt vatn, vakkert dandert med eit galleri av Jotuntindar i bakgrunnen. Elles finn ein perler som Slettefjellet og Bygdin, og det er mange andre vakre stader i Valdres.

Helsing Stuttjukken.

Skrevet

Hei

Kunne være fint å sjekke kosebuer ut i Valdres vinterfjellet!

Men det er litt vanskeleg å tolke snøkartet fra Met.no og de optimistiske snømeldingene fra skiinfo.

Åssen er egentligen snø- og føreforholdene i Gausdal Vestfjell - Valdres??

Nu Vestfjellet er døpt Huldreheimen treffer jeg vel huldrer i hyttene??

For å sikre meg og ikke uleilige for mye lokalt medbringer jeg selv huldre/kosedame! Hun skal også trekke pulken!

Hilsen

Elgen

Skrevet
Hei

Åssen er egentligen snø- og føreforholdene i Gausdal Vestfjell - Valdres??

Hilsen

Elgen

Gausdal Vestfjell fra Lillehammersiden-> Supre snøforhold, litt mildt i høgda.

• 3 uker senere...
Skrevet

E såg at Tom og Julia var innom steder og jobbe i Valdres, og litt for tull nevnt Tom butikkarbeider.

Har man flytta til Valdres (eller andre bygdesamfunn i Norge) kunne det jo være jævla lurt å få seg en jobb i lokalbutikken ( tenker ikkje akkurat på Rema 1000på Leira ) der treffer man jo folket i bygda og man kan "slå av en prat" i kassa! Butikkarbeid kan absolutt anbefales det første året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.