IngebjørgIda Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er på utkikk etter tursekk til barna mine. De er 6 og 9 år. Jeg vil gjerne ha ca 20 kg og med mulighet til å feste liggeunderlag/sovepose på. Noen som har tips? Var innom xxl og G-Sport i dag og de hadde ikke noen som var aktuelle for oss. Kom gjerne med egne erfaringer. Jeg har barn som kan bære og er vant til å bære.
steingrd Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Antar du mener 20L og ikke kg? 20kg hørtes litt tungt ut hvertfall Vi kjøpte nettopp en Deuter Fox 30L fra fjellsport.no til sjuåringen her i huset: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/sekker/til-barn-ungdom/deuter-fox-30-fire-cranberry.html Har ikke fått testet den på langtur ennå, men det ser ut som en veldig god sekk. Smarte løsninger og solid og justerbart rammesystem. Husk at fjellsport.no har fjellforum-rabatt
Chrisp Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Vi kjøpte nettopp en Deuter Fox 30L fra fjellsport.no til sjuåringen her i huset: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/sekker/til-barn-ungdom/deuter-fox-30-fire-cranberry.html Har ikke fått testet den på langtur ennå, men det ser ut som en veldig god sekk. Smarte løsninger og solid og justerbart rammesystem. Husk at fjellsport.no har fjellforum-rabatt Den har syvåringen min også. Vi er kjempe fornøyd med den.
Ullsokk Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Som over: Deuter Fox 30 eller 40 liter. Beste barnesekken jeg har sett på markedet.
Kjell Iver Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Vi har også de Deuter Fox sekkene. De er veldig solide - kanskje litt i overkant tunge, men det er sånn de er. Vi klarte å få de veldig rimelig på fjellsport - godt under 900 for 2 sekker så det lønner seg å følge med på tilbudene. Ho minste vår på 4 syntes den var litt tung (i seg selv) så hun bruker barnehagesekken enda. Han på snart 6 bruker sin og er stolt over å ha voksensekk. Veldig bra. Vi kjøpte regntrekk utenom fra utlandet
finfyr Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Støttes. Seksåringen min har også en Deuter Fox 30. Kan anbefales.
snooze Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Litt større jenta mi, men hun har en Osprey Ace. Barnesekk med justerbar rygglengde som det er greit å vokse med. Fungerer utmerket for hun- 10 åring.
IngebjørgIda Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Skrevet 8. desember 2014 Tusen takk for svar. Da blir det faktisk 2 stk Deuter sekker i julegave i år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå