Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det Bjarne! Må si jeg har kost meg med rapportene dine på bloggen fra sommerturene i nord og i nærområdet ditt. Fantastisk god lesning :)

• Liker 1
Skrevet

Er veldig enig med Bjarne. Nok en god tur du beskriver i fine vendinger med illustrerende bilder til. Takker så mye.

• Liker 1
Skrevet

Hei Martin HJ.

Har akkurat hatt en kosestund med god tekst og fine bilder (kult regnbuebilde!).

Er noen år siden jeg var på H.vidda på sommerstid, men nå fikk jeg veldig lyst på en høsttur dit.

• Liker 1
Skrevet

Det er så fint på Hardangervidda! Kunne godt tenke meg en tur der igjen snart.. Flotte bilder! :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for flott turrapport! Gleden av at det snart blir tur i de trakter forsterkes av noen flotte bilder å se på :)

Selvom det blir alenetur i år så kan det virke som jeg ikke blir helt alene utifra lemenrapporten!

• Liker 1
Skrevet

@rayun : Takk for tilbakemeldingen :)

@martin.m : Takk for at du tok deg tid til å lese gjennom og hygget deg med rapporten, godt det fikk deg på lysten på en høsttur til vakre Hardangervidda :)

@2ne : Så bra! Håper du får deg en tur snart :)

@Eirik78 : Takk, satser på at du får en kjempetur og er mer heldig med været enn oss. Håper du slenger ut en rapport selv når du kommer hjem :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.