Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjell-quiz


El Gringo

Anbefalte innlegg

Jeg tar ikke Gal Krokfot sin på strak arm. Tenkte først på Skeikampen, men det likner ikke med kartet.

I går var jeg på en av mine hittil mest fantastiske Jotun-besøk (rapport kommer når noen løser quizen), og her er en nøtt fra turen:

post-3251-133474611058_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ser ut som dere sliter med min tross at dette er en topp i Jotunheimen. :):)

Tips: Toppen er under 2k.

https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=16734

Har egentlig ikke snøring i måneskinn på denne Sondre, og har ikke sjekket opp så nøye hva det kan være, men så du skrev at du hadde vært i Leirvassbu-området forrige uke. Så kan gjette noe utfra det, at vi ser opp mot Stehø fra nord? :) Det er en knaus med et lite stup på nordsiden av denne, og på bildet ditt ser ut som det er en høyere topp bak til venstre, som da kan være Stehø bak denne knausen... :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, får prøve med plan B: Midtre Urdadalstinden ser ut til å være i bildet... :oops:

Det var uten bind for øynene skjønner jeg. ;)

For dette er Urdadalstinder ja, med bl.a. den Midtre, sett fra Urdadalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Kan se ut som Hellenakken fotografert rett etter avgang fra Vigra, ettermiddagsflyet til Trondheim, kanskje

Eg støtter forslaget om Hellenakken, men ikkje at dette er rett etter avgang. Flyet ser ut til å vere på veg vestover, og er då heller på tur inn mot Vigra, om enn relativt lavt til å vere eit rutefly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.