Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjell-quiz


El Gringo

Anbefalte innlegg

Annonse

Hmm, nå blir det bare vanskeligere og vanskeligere dette her :roll:

Usikker på om du kan være i skaret mellom Austre Leirungstind og toppen som kalles Nord for Austre (er det ikke det den kalles?). Eller er du på vei mot Tjørnholsoksle? Eller er det faktisk på vei mot Eggi? Eller er du på andre sida av Leirungsdalen? Regner med at ryggen mot Tjørnholstind fra vest kan utelukkes.

Prøver Nord for Austre Leirungstind jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....Leirungskampen?
Prøver Nord for Austre Leirungstind jeg.

Ingen av disse heller. :)

Øyvind er nærmest, og i høyde ligger toppen jeg spør etter mellom deres to forslag.

PS! Øyvind, jeg ville heller ikke lagt for mye vekt på de andre toppene du er inne på i ditt siste innlegg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tok den 500fjell? Sjøl veit eg heller ikkje, men det ser jo så kjent ut...

Prøver meg på en samtidig....hvilken topp ligg til høgre i bildet, og fra hvilken topp er bildet tatt fra?

post-4299-133474594184_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hvor 500fjell er, men kan se ut på retningen at det kan være i området ved Eriksrudkvølve. For på bildet ser vi inn i Rondane mot vest med Storronden, Storsvulten, Høgronden, Austre Midtronden og Nørdre Oksle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortsatt noen uløste! :)

En fjellquiz fra en litt uvanlig vinkel......... https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=15010

500fjell, vil bare presisere at linken til Mayhassens pansernøtt på s.130 er:

https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=14284

:D

Må si at Mr. Mayhassen har gjort en meget god jobb i å finne ei skikkelig nøtt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikkje Reineskarvet, men Stolsbergi du har i bakgrunnen. Reineskarvet er noko til høgre for bildekanten.

Jammen har du rett! Beklager feiltakelsen, men uten å sjekke det var jeg så bråsikker på at det var Reineskarvet vi så i bakgrunnen :) Men det er Skorpetinden og Stolsbergi som du sier!

Flishovda?

Nesten riktig :D For å være nøyaktig er vi på pkt 1213 nord/nordøst for Buhovd :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.