Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjell-quiz


El Gringo

Anbefalte innlegg

Annonse
Det var Høgdebrotet altså :) Var det flatt på toppen?

Ja, det er flatt på toppen. Et par varder, men ellers flatt rundt toppunktet... Veldig fin topp egentlig. God utsikt, men ikke vanskelig å bestige. De to eggene som går ut fra massivet er Eggen i nord og Kvassryggen i øst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gi et par hint da. Det er veldig, veldig mange folk som har sett denne toppen fra denne siden, men som alikevel mest sannsynlig aldri har sett den! Få er kanskje rett innunder den på den siden jeg er her, mer vanlig å komme fra et par andre kanter. De fleste ser også kanskje mest ned på denne "lille" toppen på nesten 2300m :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på nede på breen ja, er S2 jeg ser opp mot, men dette er kanskje heller ikke korrekt, siden S1 ikke eksisterer (tar denne i riktig tråd nå straks). Etter boka var det S2 som var svaret. Gikk forresten i tskjorte og shorts helt opp til toppen, i joggesko 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn

Nå har dere klemt ut 122 sider, da regner jeg med at følgende blir lett å svare på:

a) hvor står jeg og fotograferer?

8) hva heter den nærmeste toppen?

c) hvilken av toppene i horisonten er Galdhøpiggen?

Ja, ja - det ble 3 nye spørsmål, så da tar jeg med ett til:

c) hva heter resten av Jotunheimtoppene vi ser?

Jeg sender 2 kvikk-lunsj til den som annoterer hele bildet med topper og høyder :roll::oops:

post-511-133474551047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.