pblind Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Kjenner jeg virkelig må ta en overnatting ute i marka, med nyinnkjøpt Akto telt og Mountain Equipment sovepose. Trenger ikke være så langt å gå, jeg har tenkt på å kjøre bil til f.eks Ringkollen og bruke det som utgangspunkt. Bor på Røa. Noen med forslag? Hjelp! Siter
qwer993 Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Ved Ringerikstjern i Sørkedalen er det fine teltplasser, lett tilgjengelig med 41-bussen. Ved Abortjern ovenfor Østernvann er det også fint, om du vil gå litt lenger. Parkering på Årnes, eller buss. Siter
pblind Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Skrevet 31. oktober 2013 Takk for forslag. Akkurat disse to stedene har jeg vært endel. Kunne tenkt meg noe mer mot Krokskogen, kanskje. Har også mulighet til å pakke en god del på sykkel for å komme meg lenger inn i marka. Siter
martin.m Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Hei. Ta en titt på denne tråden: http://www.fjellforum.no/topic/29459-jeg-må-ut-innspill-for-helgetur-i-nordmarka/ Dersom man starter fra By i Lommedalen har man mange fine muligheter for rundtur i Krokskogen Siter
Skaaningen Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Start Vestmarksetra, sykkel til Store Sandungen. Var der for en uke eller to sen, fint. Finner du min kone's spikkekniv der får du hittelønn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.