Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørreundersøkelse om ski og skismøring


Anbefalte innlegg

Vi er to studenter som jobber med et prosjekt på Arkitekt- og Designhøgskolen i Oslo som dreier seg om skismøring, og har laget en spørreundersøkelse om skibruk og smørevaner. Håper dere har fem minutter til overs for å svare på noen enkle spørsmål og hjelpe oss videre.

Vi setter veldig pris på om dere har mulighet til å videresende undersøkelsen til andre som står på ski. Følg linken under for å komme til undersøkelsen.

Spørreundersøkelse om ski og skismøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Undersøkelsen deres lar en ikke velge annet enn 0 (etter kork tror jeg) i spørsmål:

Anslagsvis hvor mange av følgende produkter kjøper du årlig?

TIlsvarende feil i andre produkter på samme kategori, får ikke velge 1 eller 2 på rensevæske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger - vi er klar over problemet, men det finnes tilsynelatende ingen løsning (eller forklaring) på det merkelig nok.

Takker samtidig for hjelp!

Jeg tror det har en sammenheng med hva du har valgt tidligere på de produktene over. Hvis jeg begynner med:

2

3

1

0

kan jeg deretter ikke lenger velge et tall under 4. Men hvis jeg fjerner tallet 2 fra første produkt, kan jeg deretter fylle ut 2. Du har gjort svarene unike, tror jeg.

Jeg kommer til å fylle ut, men du får ignorere svarene på dette avsnittet.

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LindaP; Takk for oppklaringen - ved nærmere ettersyn viser det seg at spørsmålet det gjelder har blitt til et prioriteringsspørsmål snarere enn et spørsmål om antall, følgelig kan man som du nevner kun velge hvert alternative svar én gang.

Takk for besvarelsen likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.