Gå til innhold
  • Bli medlem

Femundsmarka, her kommer vi


alven

Anbefalte innlegg

Ja ja riktignok ikke før til sommeren riktignok, men takk for tipsene til min forrige post her inne. Vi drar til Femundsmarka i uke 28, og jeg gleder meg til det.

Jeg ser frem til 4 timers masj, så camp og så kos på resten av dagene. Vi tar 3 dager en vei, 3 dager tilbake og en dag Kanotur.

Jeg blir nemlig ikke sjøsyk av Kano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Signerer denne!

Blir min "ilddåp", altså min første langtur. Starter første helga i August fra haugen gård og har som mål (avhenger av at flere ting faller på plass) å tilbringe hele August måned i femundsmarka. Skal ikke ha med kano, bare en gigantisk sekk og fiskestang.

Sittet å flørtet lenge med kartet over marka i en god periode nå, men skal ikke ha noen fast rute, men bare ta det mer på måfå. Gleder meg som en unge til julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.