Gå til innhold
  • Bli medlem

GPX-fil (tids- og fartsangivelse på tracks ikke med)


500fjell

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Garmin GPSmap 60cx som har vært fast følgesvenn på svært mange turer opp igjennom. Ser at når jeg laster opp tracks til MapSource så vises ikke tid eller fart i "egenskaper for spor". Kun høyde og distanse er med... Tid og fart vises naturligvis på displayet på GPSen, men dette lagres ikke i selvet tracket. Noen som vet om grunnen er (1) at GPSen min er for gammel eller (2) at det er noen innstillinger på GPSen jeg ikke har sett at finnes?

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har same GPSen sjølv, og har aldri hatt problemet, så det er nok ei eller annan innstilling. Eg har heller ikkje sett problemet på langt eldre garmin-GPSar, så alternativ 1 er utelukka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.