Gå til innhold
  • Bli medlem

er crispi titan(ikke NW) veldig varme?


dan83

Anbefalte innlegg

hei, har ett par  crispi titan, altså den med helt oransj såle og nubuck lær, som var modellen før den som er nå. Kjøpte de fordi jeg liker læret og at de sitter så utrolig godt på foten + at de er lette. Men virker som at de er ekstremt varme eller eventuelt puster dårlig? Har ett par alfa bever, og de blir ikke så varme. De har derimot ett stivere stoff innvendig(som dessverre gnager på hælen min) så mulig det er årsaken?

Crispi titan blir så varme, at jeg ikke ønsker å bruke disse nå på sommeren, som så klart er skuffende! Men kanskje det er minuset med å ha det myke stoffet innvendig, på høye fjellsko/jaktstøvler!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.