Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte til Spiterstulen 13. juli, framme ved 22-tiden. Gikk inn til foten av nordryggen og teltet der. Gikk over Urdadalsryggen 14, juli, fra nord mot syd og deretter ned i Urdadalen. Møtte en person på ryggen, han gikk motsatt vei av meg. Filmet og tok bilder og nøt været, brukte en haug med timer før jeg var tilbake til teltet. Overnattet en natt til før jeg gikk tilbake til Spiterstulen og kjørte hjem til Vestfold.

Gikk samme turen i fjor sommer, 26. juli, dårlig sikt. Gikk defor turen om igjen i år.

Vis rapporten i Turkartet

Annonse
Skrevet

Kjekke de kameraene der, hvertfall når man vil filme i aktiviteter, kan jo bli knotete å drasse rundt på håndkamereaer i noen situasjoner. Sett de i bruk på ski/rulleski og sykkel så. Så hvorfor ikke svømming og klatring, når de er vanntette...

Skrevet

Kul film! Ser ut til å ha vært en absolutt herlig tur.

Skulle ønske jeg kunne tatt denne turen, men eggen ser for luftig ut for min del :?

Skrevet

Underholdende videosnutt fra Urdadalsryggen, med noe frisk bading mellom isflak på slutten. Brrr... 8)

At du brukte "en haug" med timer forstår jeg. Må jo ta litt tid å filme alt det alene, så sant du ikke har et kamera som går selv da.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger folkens!

Ja, Nils, det blir en del fram og tilbake, da kameraet dessverre ikke er selvgående. I tillegg er jeg flink til å bli stående/sittende i evigheter og se på utsikten.

Skrevet

"Nye" kameravinkler og helt annerledes filming.

Kompakt, morsomt og inspirerende.

Både mht å dra på tur og det å få ekstra mye ut av den, og med seg hjem!

Det er bare å bøye seg i støvet... Og nyte, selvsagt! Takk!

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.