Gå til innhold
  • Bli medlem

Lansering av hjemmesiden min


Anbefalte innlegg

Da har endelig hjemmesiden blitt ferdig.

Målet er Norge på Langs sommeren 2012 dette er første skrittet.

Vill gjerne takke forumet for all hjelp uten dere tror jeg ikke jeg hadde kommet så langt som jeg er nå.

Må si en stor takk til Deniz productions som har sponset meg med siden.

Hvis noen andre skal ha en ordentlig hjemmeside er det ikke noen tvil om hvem du bør velge

vedelerpåtur.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Ser ut som en fin hjemmeside, oversiktlig og grei å lese.

Hadde vært flott med bildetekst av og til, for folk som kanskje har tenkt seg på tur i de samme områdene og som vil ha dette som opplevelsesmål.

F.eks, hytta med navn Bristol, hvor ligger den? Så bra idyllisk ut.

Lykke til på turen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott side som du kan fylle med mye interessant stoff! Har testet den kjapt med MacBook og både Safari og Firefox.

Jeg ser at de opprinnelige URL'ene kommer frem hvis jeg trykker på ett av dyrene i toppen av siden, men det har kanskje ikke noe å si?

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du turen i et strekk, eller stykkevis og delt?

Jeg har en bekjent som går Norge på langs, men i mindre etapper som fordeler seg over flere år.

Hvis du planlegger å gå turen i et strekk, hvilken rute har du tenkt å gå?

Fra Lindesnes og nordåver er det vel mest naturlig å gå langs veien, men når du kommer lenger nordover i Vest- og / eller Østagder så er nok mulighetene flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått med meg at url kommer opp når man trykker på dyrene.

ellers holder jeg på med å finne ut en rute, er ganske sikker på at jeg skal gå turen i ett strekk. :lol:

setter pris på alle tips og forbedringer så bare kom med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er meg, men det virker som du har brukt ganske store bilder på galleriet, slik at man må sitte og vente litt på å få bildene opp, og er det noe surfere ikke liker, er det å vente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.