Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor skal jeg dra i morgen???


hvalhai

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Sitter så titter på div kart, men klarer ikke bestemme meg..

Og som dere sikkert har sett, så er det meldt fint vær i helgen :D !

Jeg og bikkja vil så veldig gjerne til fjells :(

Er det noen som kan gi meg noen turtips?

Hadde tenkt Jotunheimen, men er åpen for forslag. (I en omkrets på 20-30 mil fra Jevnaker,he he)

Bør være mulig for å slå opp telt og gjerne en 2000 m i nærheten :P

Hilsen fra ei som er fjellsjuk :D

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Heidi.

Hva med Rondane da?

De store, klumpete og massive fjellene der er klart annerledes enn Jotunheimen men det er nok av 2000 metere samt bratte stup og vidt utsyn.

Det negative kan være at det er en del folk i nærheten av T-merkingene.

Fjellsjuken har ikke bare rammet deg, selv drar jeg avgårde i morgen rett etter jobb og blir til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du kommer til å gå i trengsel opp på toppene, selv om det sikkert er en del folk som drar til fjells nå som det er høstferie (for de som er så heldige å ha sånt).

Drar du til Spranget (E6 - Otta - Mysuseter - Spranget, p-plass), kan du rusle inn mot Rondvassbu og gå opp på toppene rett bak hytta. Lett. Teltet kan du slå opp i god avstand fra hytte og t-stier, se deg rundt, så finner du helt sikkert et sted.

Men det kan være litt glatt hvis det ligger rester av snø oppover, så vær forsiktig! God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Synd jeg ikke viste det når jeg dro... Håper dere fikk en fin topptur?

Hvilke topp tok dere?

Ligger jo noe snø på de fleste 2000m.

Ellers så forandret jeg retning ved Fagernes. Dro til valdresflya i stedefor. Det ble ingen topptur å snakke om, men bikkja og jeg koste oss alikevel :)

Hadde et fantastisk vær :) En fin måte å feire bursdagen min på, etter min mening :)

Si gjerne ifra om du/dere trenger selskap på flere turer, er ikke så vanskelig å be 8)

Hilsen fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.