superjon Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Startet kl 17 fra Bessheim. Hadde fint vær og gåturen opp ble fin. Etter ca 1900m dekket snøen steinene. Snøen var hard og fin å gå på. Dette passet bra, da det begynte å bil mørkt. Kom til topps ca kl 21. Lyset var magiskt på toppen på kvelden ! ! Noe av det råeste jeg har sett. Dette var min første (men ikke siste) telttur på en topp. Bilder fra turen her: Vis rapporten i Turkartet Vis større kart
martin.m Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Hei. Likte godt bildet av teltet med lys inni, toppovernatting på en klar natt er rett og slett ganske flott.
limvingen Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Ser skikkelig idyllisk ut Heldig med været også, så ikke sånn der den 24-25
Øyvind1980 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 bildet av teltet i snøen på toppen var ganske enkelt ett sjeldent flott bilde!! Virket som en fin fin tur ellers også.
oyvindbr Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Flere som liker fjell-livets "toppen av kransekaka" ser jeg...
superjon Skrevet 29. september 2010 Forfatter Skrevet 29. september 2010 Herlig Overnatt på topp burde alle gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå