Gå til innhold
  • Bli medlem

Ut på tur - aldri sur!


Kristin

Anbefalte innlegg

Hei,

I dag kjøpte jeg meg ny skibukse, jeg lengter sånn etter å gå på ski! :)

Har vært på fjellet de tre siste helgene, det er herlig å komme seg ut litt!

Men det er en ting jeg savner; Hvor er alle de kjekke fjellguttene? Ligger de i telt og fryser ved noen hemmelige fiskevann - eller har de rett og slett stagnert i byen? :wink: Eller kanskje de er på jakt?...

Ha en fin helg, kanskje vi sees :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Veit du Kristin....eg lurer på akkurat det same! Om somaren kryr det av klatregutar i Jotunheimen...men kvar er dei no?? Eg og ei venninne har leika oss fint i fjellet nesten kvar helg i heile haust....avbrutt berre av kjærastane våre som har slengt seg med nokre av turane.

Kan det verkeleg stemme at mannfolka stagnerer med ruskevèret? Tisktisk...:wink:

Tora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du Kristin....eg lurer på akkurat det same! Om somaren kryr det av klatregutar i Jotunheimen...men kvar er dei no?? Eg og ei venninne har leika oss fint i fjellet nesten kvar helg i heile haust....avbrutt berre av kjærastane våre som har slengt seg med nokre av turane.

Kan det verkeleg stemme at mannfolka stagnerer med ruskevèret? Tisktisk...:?:

Tora

Hei Tora - hyggelig å høre fra en jente her på forumet :wink:

He he, det viser seg visst at vi jenter er litt mere værharde enn gutta...? :)

Så hva har dere å si til deres forsvar, gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og trasket litt rundt på Blefjell i den fine tåken der :wink: Det fantes faktisk damer i området, men de stilte i klassen 50+ alle sammen.

Dere småpiger har trolig mye å lære av deres mødre når det gjelder å komme seg opp på fjellet når været ikke er så bra. Ordentlige pyser er dere!

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tora - hyggelig å høre fra en jente her på forumet :)

He he, det viser seg visst at vi jenter er litt mere værharde enn gutta...? :P

Så hva har dere å si til deres forsvar, gutter?

Her i nordvest går vi fortsatt MYE i fjellet. Været er veldig snillt også, og det skulle passe damene bra. Spørs om dere er på feil plass......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er i fjellet året rundt, men jeg ser ikke mye damer heller på denne årstiden. Kan ikke dere damer på tur annonsere ett par dager i forveien hvor turen går, så skal jeg holde kaffen varm jeg :)

PS! Kjekk er jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på sørlandet og her blir det mest gåing i skogen, og her treffer jeg bare pene par med barnevogn, gamle damer med gåstaver og gamle menn med altfor korte shorts (det er kaldt!!!!) :) he he! Men utenfor treningssentrene er det masse biler... Men de har jo misforstått alt, hvorfor stå på en tredemølle i en time når man kan være ute? Sukk! Finnes det i det hele tatt noen kjekke fjellgutter altså? LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.