Kristin Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hei, I dag kjøpte jeg meg ny skibukse, jeg lengter sånn etter å gå på ski! Har vært på fjellet de tre siste helgene, det er herlig å komme seg ut litt! Men det er en ting jeg savner; Hvor er alle de kjekke fjellguttene? Ligger de i telt og fryser ved noen hemmelige fiskevann - eller har de rett og slett stagnert i byen? Eller kanskje de er på jakt?... Ha en fin helg, kanskje vi sees Siter
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Veit du Kristin....eg lurer på akkurat det same! Om somaren kryr det av klatregutar i Jotunheimen...men kvar er dei no?? Eg og ei venninne har leika oss fint i fjellet nesten kvar helg i heile haust....avbrutt berre av kjærastane våre som har slengt seg med nokre av turane. Kan det verkeleg stemme at mannfolka stagnerer med ruskevèret? Tisktisk... Tora Siter
Kristin Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Veit du Kristin....eg lurer på akkurat det same! Om somaren kryr det av klatregutar i Jotunheimen...men kvar er dei no?? Eg og ei venninne har leika oss fint i fjellet nesten kvar helg i heile haust....avbrutt berre av kjærastane våre som har slengt seg med nokre av turane. Kan det verkeleg stemme at mannfolka stagnerer med ruskevèret? Tisktisk... Tora Hei Tora - hyggelig å høre fra en jente her på forumet He he, det viser seg visst at vi jenter er litt mere værharde enn gutta...? Så hva har dere å si til deres forsvar, gutter? Siter
Tom Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Kristin, du ser veldig pen ut på hjemmesiden din... Siter
panda Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg var og trasket litt rundt på Blefjell i den fine tåken der Det fantes faktisk damer i området, men de stilte i klassen 50+ alle sammen. Dere småpiger har trolig mye å lære av deres mødre når det gjelder å komme seg opp på fjellet når været ikke er så bra. Ordentlige pyser er dere! Bjørn Siter
Tom Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Bjørn, pass deg før diktatorene kommer og sensurerer deg. Alt som ikke Kjell Magne eller Jens kunne sagt i en nyttårstale er forbudt her Siter
ozzi Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hver gang jeg ser jenter på fjellet står de i en ring og leker gladkristne leker med sexuelle undertoner. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Då har du aldri vore på skikkeleg jotne-tur med hedningedamer frå sogn Too bad! Tora Siter
Svein Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hei Tora - hyggelig å høre fra en jente her på forumet He he, det viser seg visst at vi jenter er litt mere værharde enn gutta...? Så hva har dere å si til deres forsvar, gutter? Her i nordvest går vi fortsatt MYE i fjellet. Været er veldig snillt også, og det skulle passe damene bra. Spørs om dere er på feil plass...... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er i fjellet året rundt, men jeg ser ikke mye damer heller på denne årstiden. Kan ikke dere damer på tur annonsere ett par dager i forveien hvor turen går, så skal jeg holde kaffen varm jeg PS! Kjekk er jeg også Siter
mammapåtur Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg bor på sørlandet og her blir det mest gåing i skogen, og her treffer jeg bare pene par med barnevogn, gamle damer med gåstaver og gamle menn med altfor korte shorts (det er kaldt!!!!) he he! Men utenfor treningssentrene er det masse biler... Men de har jo misforstått alt, hvorfor stå på en tredemølle i en time når man kan være ute? Sukk! Finnes det i det hele tatt noen kjekke fjellgutter altså? LOL! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.