Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I dag kjøpte jeg meg ny skibukse, jeg lengter sånn etter å gå på ski! :)

Har vært på fjellet de tre siste helgene, det er herlig å komme seg ut litt!

Men det er en ting jeg savner; Hvor er alle de kjekke fjellguttene? Ligger de i telt og fryser ved noen hemmelige fiskevann - eller har de rett og slett stagnert i byen? :wink: Eller kanskje de er på jakt?...

Ha en fin helg, kanskje vi sees :?:

Gjest Anonymous
Skrevet

Veit du Kristin....eg lurer på akkurat det same! Om somaren kryr det av klatregutar i Jotunheimen...men kvar er dei no?? Eg og ei venninne har leika oss fint i fjellet nesten kvar helg i heile haust....avbrutt berre av kjærastane våre som har slengt seg med nokre av turane.

Kan det verkeleg stemme at mannfolka stagnerer med ruskevèret? Tisktisk...:wink:

Tora

Skrevet
Veit du Kristin....eg lurer på akkurat det same! Om somaren kryr det av klatregutar i Jotunheimen...men kvar er dei no?? Eg og ei venninne har leika oss fint i fjellet nesten kvar helg i heile haust....avbrutt berre av kjærastane våre som har slengt seg med nokre av turane.

Kan det verkeleg stemme at mannfolka stagnerer med ruskevèret? Tisktisk...:?:

Tora

Hei Tora - hyggelig å høre fra en jente her på forumet :wink:

He he, det viser seg visst at vi jenter er litt mere værharde enn gutta...? :)

Så hva har dere å si til deres forsvar, gutter?

Skrevet

Jeg var og trasket litt rundt på Blefjell i den fine tåken der :wink: Det fantes faktisk damer i området, men de stilte i klassen 50+ alle sammen.

Dere småpiger har trolig mye å lære av deres mødre når det gjelder å komme seg opp på fjellet når været ikke er så bra. Ordentlige pyser er dere!

Bjørn

Skrevet

Bjørn,

pass deg før diktatorene kommer og sensurerer deg. Alt som ikke Kjell Magne eller Jens kunne sagt i en nyttårstale er forbudt her :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Då har du aldri vore på skikkeleg jotne-tur med hedningedamer frå sogn :) Too bad!

Tora :D

Skrevet

Hei Tora - hyggelig å høre fra en jente her på forumet :)

He he, det viser seg visst at vi jenter er litt mere værharde enn gutta...? :P

Så hva har dere å si til deres forsvar, gutter?

Her i nordvest går vi fortsatt MYE i fjellet. Været er veldig snillt også, og det skulle passe damene bra. Spørs om dere er på feil plass......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i fjellet året rundt, men jeg ser ikke mye damer heller på denne årstiden. Kan ikke dere damer på tur annonsere ett par dager i forveien hvor turen går, så skal jeg holde kaffen varm jeg :)

PS! Kjekk er jeg også

Skrevet

Jeg bor på sørlandet og her blir det mest gåing i skogen, og her treffer jeg bare pene par med barnevogn, gamle damer med gåstaver og gamle menn med altfor korte shorts (det er kaldt!!!!) :) he he! Men utenfor treningssentrene er det masse biler... Men de har jo misforstått alt, hvorfor stå på en tredemølle i en time når man kan være ute? Sukk! Finnes det i det hele tatt noen kjekke fjellgutter altså? LOL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.