Gå til innhold
  • Bli medlem

Den ultimate tisseflaska


Lompa

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på XXL for julehandel. Tilfeldigvis fikk jeg se ei blandeflaske for sånt proteinpulver som bolegutta bruker. (Fant den dessverre ikke på nettsiden) Flaska er genial fordi diameteren er minst på bunnen og blir større etter hvert. Det gjør at man kan tømme den selv om innholdet er dypfrosset. Åpningen er stor, så det er lett å treffe. ;-)

Og prisen? 29 kroner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nalgene er perfekt, kan og brukes som varmeflaske etter å ha gjort sitt fornødende.. det hadde jeg ikke turt med en proteinshaker.

Enig der jeg også ja, disse proteinshakerene har ofte en for "løs" topp og kan begynne å lekke svært fort. Nalgene\Bergansflaskene er mye mer sikker sånn sett, da de har kraftige gjenger og topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nalgene er perfekt, kan og brukes som varmeflaske etter å ha gjort sitt fornødende.. det hadde jeg ikke turt med en proteinshaker.

Den varmeeffekten er uansett kortvarig. Etter en stund har den mistet så mye varme at det blir et problem å ha den i posen (og hvem vil vel ha ei flaske i posen?). Det er mye viktigere å kunne sette den trygt fra seg uten å tenke på at det gjør noe om innholdet fryser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.