Gå til innhold
  • Bli medlem

Nordmarka QUIZ


Wander

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Her kommer en ny nøtt. Hva er navnet på dette nedlagte gårdsbruket?

Litt "hjelp": det ligger helt i utkanten av Nordmarka, og er nok lite kjent for de som synes Kikutstua danner markas grense.

Denne var vrien! Kan du komme med et hint til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var vrien! Kan du komme med et hint til??

Hmm.. kan i hvert fall nevne at jeg passerte dette stedet på vei til en av de høyeste åsene i marka. Jeg tror det er to vanlige utgangspunkter for å nå denne åsen - langs den ene veien kommer man altså forbi dette gårdsbruket.

Er ikke av de mest besøkte områdene i Nordmarka dette her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden marcus har lagt på røret prøver jeg meg på en ny en.

forhistorien til bildet,

grunnet dårlig vær dagen før, samtidig som værprognosen for neste dag var dårlig, valgte undertegnede med følge å starte tidlig-tidlig for å komme til målet uten altfor mye kladd. vi fikk derfor med oss soloppgangen i knallføre før lav temperatur gjorde sitt.

hvor er dette bildet tatt ?

post-5335-133474610681_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus: kan du komme med fasiten til bildet ditt?? Er en skikkelig nøtt det der...:D

Ser ut til at den gården var ganske ukjent, så jeg får vel avsløre at den heter Søtbakken. Den ligger et par kilometer ovenfor Jevnaker, altså på vei til Lamannshaugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.