essem Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg syns det er stilig med kontraster, f.eks som i bildet under. Telebilde mot Møbelbygda Sykkylven fra Vasstrandfjellet i Ålesund/Skodje. Det var i disse Sykkylvsfjellene jeg ble hekta på toppturer. Bildet er tatt 12.mai i fjor, på denne tiden er det kort vei fra sommerblomstring til full vinter. Det er mange typer kontraster, kom igjen - legg til bilder! Siter
Zabel Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Mens tåka ligger tykk nede i dalen er det et helt annet syn som åpenbarer seg litt opp i høyden. Siter
rotehodet Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Bildet er opprinnelig 180 * 20 cm i normal oppløsning, men kan skaleres opp til 18 * 2 meter. Ooops, ble "litt" stort det. (fikset) Siter
Nutfant Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg syns det er stilig med kontraster, f.eks som i bildet under. Telebilde mot Møbelbygda Sykkylven fra Vasstrandfjellet i Ålesund/Skodje. Det var i disse Sykkylvsfjellene jeg ble hekta på toppturer. Bildet er tatt 12.mai i fjor, på denne tiden er det kort vei fra sommerblomstring til full vinter. Det er mange typer kontraster, kom igjen - legg til bilder! Et utrolig flott bilde ! Norge har utvilsomt mye flotte fjell å by på...................... Siter
Orm Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Høsten er på hell og vinteren kryper nedover fjellsiden. Siter
Verking Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Kampen frå Torshåmmarn 04.09.07. Lesjaverk i Lesja kommune. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.