Gå til innhold
  • Bli medlem

BERYLLIUM Mountain Hardwear - noen som har en slik?


kapt11@hotmail.com

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fått så GRUSOMT lyst på en Mountain Hardwear Beryllium jakke....synes de ser bra ut og har gode løsmninger.

Har en dunjakke fra Mountain Hardwear fra før, den synes å være av god kvalitet.

Noen som har en Beryllium og kan gi meg noen råd om styrker og svakheter.???

Jeg må evt. bestille jakken på nettet, finner ingen butikker i Norge som har denne for tiden.

Er derfor takknemlig for inputs mhp størrelse/passform også. F.eks om den er ekstremt smal, eller har veldig lange armer, eller slikt... Jeg er 188 og veier 0,1 tonn (altså 100 kg), normalt bygget.

På førehand mange takk!

Kapt11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe arfarin med jakken du snakker om, men den så ganske bombesikker ut! Den nye Gore tex Pro Shell er jo en sikker vinner, og glidelåsene laget av YKK (hvis jeg ikke husker feil) så ser ingen grunn til at den ikke passer norske forhold..

løp og kjøp sier jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Kjøpte denne jakka på sportsdeal.no for 1500kr. Er selv 184 og 80kg. Str L passer bra. Gode borelås på ermene, får strammet jakka. Noe man bør være obs på er at jakke i seg selv som modell virker kort i ryggen. For meg ikke noe problem da jeg har ei bukse som går høyt.

Testa jakka på hyttetur i helga. Var -7 og sterk vind. Merka ingenting. Stor hette som er hjelmkompatibel. Kanskje et minus når man ikke bruker hjelm, vanskelig for å få til å sitte skikkelig godt. Er ei veldig tynn jakke, veier ca 5-600g. Det som har blitt av svette har tørket veldig raskt. Tidligere brukt Bergans Skogshorn på 1,5kg? så det kjennes en merkbar forskjell. Skogshorn med sine mange lommer blir jaktjakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.