Gå til innhold
  • Bli medlem

God jul alle sammen!!


Tiri

Anbefalte innlegg

Annonse
Takk, og God Jul til deg også, og alle andre her inne på Forumet!

(PS: Dersom jeg ikke snart får snø så kommer jeg i julebesøk!!! :-) )

Legger ved et stemningsbilde fra Tåkeheimen, ei hytte ved Svartisen, i november...[/quote

Ser ut som du slipper å komme på julebesøk :lol: .

Er meldt snø i nord på julaften :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et flott julekort fra en kompis som jobber i østen. En påminnelse om at ikke alle har et like stort savn etter vinter og snø i jula. Nå som regnet har høljet ned hele natta og sørvestkulingen river i kåken på tredje uken - har jeg faktisk forståelse for kortets julenisse!

God jul ja!

Kjell Iver

post-497-133474510136_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul ønskes alle fra Ningbo, en kinesisk by med småbykomplekser som jeg regner med at alle i Norge kjenner siden her bor flere mennesker(6 mill) enn i kongeriket.

Her feirer man ikke jul, men handelsstanden her utnytter likevel fenomenet. Har sett både nisser og juletrær og annet julegreier lenge før jul. I supermarkedet har damene bak de 47(!) kassa-apparetene på rad og rekke trukket i nisseluer og det er julemuzak over høyttaleren.

Her er ikke mye fjell å se, men jeg tok en liten treningsøkt i baktrappa her en dag for å skjerpe formen. 20 ganger opp 268 trappetrinn, med et par minutters pustepause i heisen ned mellom hver tur. 1000 høydemeter på et par kveldstimer ble det da, men noe ensformig terreng og dårlig utsikt.

Men jeg rekker hjem til jul i Noreg - trur eg !

post-480-133474510142_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle fjellfanter, ja.

Og et riktig god nyttår!

Noen visjoner:

Måtte alle 2k-samlere få gått mange toppturer. :)

Måtte alle rypejegere skyte mange ryper. :)

Måtte alle bjønnjegere skyte bjønn istedenfor hverandre. :D

Måtte det bli god glid både i skisporet og i senga! :!:

Måtte alle birkebeinere knuse kompisene sine. 8)

Måtte alle miljødebatanter innse at ingen kan være helt sikre årsak og utfall av CO2 utslippene :!:

Måtte jeg få lov til å sette mine føtter på Sentraltind i 2008. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.