Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig er jeg for bunnduk/footprint, bl a fordi det også kan dekke bakken i forteltet.

Ved å dekke til gress mm i forteltet (hele eller deler) vil man bl a redusere kondensdannelsen i teltet, som en hyggelig bonus kan f eks sekken ligge ute i forteltet uten å bli våt/møkkete.

Jeg har ikke en X-Dome 1+ ennå, men det bestilles neste gang de blir tilgjengelig, men uten Durston's footprint. Satser på å finne en tarp eller .no som er ca 210-215x130-140. Noen som har forslag? Jeg ser at Barents Outdoor har div footprint til sine telt, men usikker på målene på footprintene.

Annonse
Skrevet
Bjellesau skrev (15 timer siden):

Bente på Barents hadde aldri sett noe lignende konstruksjon

Krysser fingrene for at BO kan tenke litt nytt, og lage noe med litt spennende design og lettere vekt. Foreløpig har de vært litt for tradisjonelle synes jeg. (Jeg har 2 BO telt, så det er sagt)

• Liker 1
Skrevet
sofasliter skrev (7 timer siden):

Krysser fingrene for at BO kan tenke litt nytt, og lage noe med litt spennende design og lettere vekt. Foreløpig har de vært litt for tradisjonelle synes jeg. (Jeg har 2 BO telt, så det er sagt)

Ja, kanskje det ble full tenning på Barents når de fikk Durston mellom fingrene nedpå systua...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.